N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Mitäs sitten tehdään jos kaikki pojat menee sivariin ja syttyy sota?
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen sivari:Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:Alkuperäinen kirjoittaja sivari:Meillä sivarissa pääsi peseytymään ja panemaan joka päivä.
Oot varmaan ylpee noista saavutuksista![]()
Olen ylpeä itsestäni jo siitä, että uskalsin olla poikeava eli en mennyt armeijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Armeijan käynyt:Ketun luuseri !!!
Alkuperäinen kirjoittaja sivari:Alkuperäinen kirjoittaja Armeijan käynyt:Ketun luuseri !!!
Kirjota vaan reilusti vitun.
Määrittele luuseri.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luuseri_(slangisana)Alkuperäinen kirjoittaja sivari:Alkuperäinen kirjoittaja Armeijan käynyt:Ketun luuseri !!!
Kirjota vaan reilusti vitun.
Määrittele luuseri.
Alkuperäinen kirjoittaja sivari:Häviäjä?
Jep. Sehän minä.
Vuonna 2008 hävisin urheilukilpailussa neljä kertaa. Voitin vain kerran.
Suurempia häviäjiä mielestäni ovat kuitenkin ne, jotka eivät koskaan uskalla kilpailla
Alkuperäinen kirjoittaja pirkko:Oletteko ikinä kokeilleet? Ajattelin kohta kokeilla..creme bonjour valkospuliyrtit.
Alkuperäinen kirjoittaja sivari:Häviäjä?
Jep. Sehän minä.
Suurempia häviäjiä mielestäni ovat kuitenkin ne, jotka eivät koskaan uskalla kilpailla
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Kessu:Kyllähän sitä talvellakin 1987 oli mahdollisuus omasta hygieniasta huolehtia vaikka mettäs oltiin parikin viikkoa yhteen menoon. Onhan siinä lunta missä voipi käydä välillä kikulia putsailemassa..
Ku mie en oo sissi niin en tiijä tuollaisista!
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:Sain -88 itekin sissikoulutuksen ja kyllähän siellä opetettin myös oman puhtauden pidon tärkeys ja miten siitä pidetään huoli. Oot tainnut nukkua oppitunneilla..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja sissi:Sain -88 itekin sissikoulutuksen ja kyllähän siellä opetettin myös oman puhtauden pidon tärkeys ja miten siitä pidetään huoli. Oot tainnut nukkua oppitunneilla..![]()
No kato ilmatorjunnan puolella ei oltu siitä niin tarkkoja! Mehän kuollaan sodassa heti ensimmäNo kato ilmatorjunnan puolella ei oltu siitä niin tarkkoja! Mehän kuollaan sodassa heti ensimmäisinä, isinä, ei siinä ehdi kikkeli alkaa haista!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minäminä:Alkuperäinen kirjoittaja sivari:Häviäjä?
Jep. Sehän minä.
Ei se urheilutausta tee ihmisestä hyvää, saatikka yliopisto koulutus viisasta. Ainahan sitä kilpailla voi, kas kun ei armeijaan asti jaksanut, ...?
Alkuperäinen kirjoittaja Alikessu:Alkuperäinen kirjoittaja sivari:Häviäjä?
Jep. Sehän minä.
Suurimpia häviäjiä ovat mielestäni ne, jotka eivät ole edes uskaltaneet armeijan harmaisiin astua..? Puhut itse kilpailusta mutta kuinka on oma rohkeutesi?