Miehen etupyllyyn valkosipulidippiä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Häviäjä?

Jep. Sehän minä.

Vuonna 2008 hävisin urheilukilpailussa neljä kertaa. Voitin vain kerran.

Suurempia häviäjiä mielestäni ovat kuitenkin ne, jotka eivät koskaan uskalla kilpailla

Alkuperäinen kirjoittaja sivari:
Häviäjä?

Jep. Sehän minä.

Suurempia häviäjiä mielestäni ovat kuitenkin ne, jotka eivät koskaan uskalla kilpailla

Ei se urheilutausta tee ihmisestä hyvää, saatikka yliopisto koulutus viisasta. Ainahan sitä kilpailla voi, kas kun ei armeijaan asti jaksanut, ...?

Häviäjä?

Jep. Sehän minä.

Suurimpia häviäjiä ovat mielestäni ne, jotka eivät ole edes uskaltaneet armeijan harmaisiin astua..? Puhut itse kilpailusta mutta kuinka on oma rohkeutesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kessu:
Kyllähän sitä talvellakin 1987 oli mahdollisuus omasta hygieniasta huolehtia vaikka mettäs oltiin parikin viikkoa yhteen menoon. Onhan siinä lunta missä voipi käydä välillä kikulia putsailemassa..

Ku mie en oo sissi niin en tiijä tuollaisista!

Sain -88 itekin sissikoulutuksen ja kyllähän siellä opetettin myös oman puhtauden pidon tärkeys ja miten siitä pidetään huoli. Oot tainnut nukkua oppitunneilla..;)

Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
Sain -88 itekin sissikoulutuksen ja kyllähän siellä opetettin myös oman puhtauden pidon tärkeys ja miten siitä pidetään huoli. Oot tainnut nukkua oppitunneilla..;)

No kato ilmatorjunnan puolella ei oltu siitä niin tarkkoja! Mehän kuollaan sodassa heti ensimmäisinä, ei siinä ehdi kikkeli alkaa haista! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:

No kato ilmatorjunnan puolella ei oltu siitä niin tarkkoja! Mehän kuollaan sodassa heti ensimmäNo kato ilmatorjunnan puolella ei oltu siitä niin tarkkoja! Mehän kuollaan sodassa heti ensimmäisinä, isinä, ei siinä ehdi kikkeli alkaa haista! :laugh:

Ai sä olit noita punalaattoja..

Alkuperäinen kirjoittaja minäminä:
Häviäjä?

Jep. Sehän minä.

Ei se urheilutausta tee ihmisestä hyvää, saatikka yliopisto koulutus viisasta. Ainahan sitä kilpailla voi, kas kun ei armeijaan asti jaksanut, ...?

Meni toinen ketju psykologin ja toisen äidin väliseksi "keskusteluksi", niin vastailen huvikseen täällä.

Jos sivari on luuseri l. loser l. häviäjä, mutta tällä häviöllä ei tarkoiteta urheilua, niin mitä elämän osa-aluetta tällä tarkoitetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Alikessu:
Häviäjä?

Jep. Sehän minä.

Suurimpia häviäjiä ovat mielestäni ne, jotka eivät ole edes uskaltaneet armeijan harmaisiin astua..? Puhut itse kilpailusta mutta kuinka on oma rohkeutesi?

Pidän itseäni jokseenkin rohkeana. En näe rohkeutena sitä, että seisoo kivääri kädessä joukossa.

Rohkeus on kykyä tehdä asioita välittämättä pelosta, kivusta, vaarasta, epävarmuudesta tai pelottelusta. Sivariksi meneminen oli aikoinaan rohkea teko. Se itsessään aiheutti kaikkea edellämainituista.

Yhteistyössä