M
"Miisku"
Vieras
Olen oikeastaan vasta nyt havahtunut siihen miten epäsosiaalinen mun mieheni oikeasti on... Meille ei saisi kukaan tulla ja jos olen mennyt vieraita kutsumaan niin mies näyttää taatusti heille, etteivät ole tervetulleita. Ei mitään mitä voisi "sormella osoittaa", mutta pieniä ikäviä merkkejä kuten tympeä ilme tai torjuva kehonkieli. Ja toisinaan sellaistakin, ettei esim. tervehdi tai sanoo hei ja samalla kääntää selkänsä. Mua toisinaan masentaa ihan hirveästi hänen tyly käytös
Itse olen avoin ja ulospäin suuntautunut.
Välillä on tosi kurjaa kun ei voi ketään meille kutsua ja joskus jos joku vaikka vain poikkeaa niin ei toiste tule. Kerran yksi ystävä kysyi jälkeenpäin että häiritsikö hän teitä kun kävi - minusta oli aivan ihanaa että kävi!! Mies käyttäytyi kuin mikäkin moukka.
En sitten tiedä mistä moinen johtuu. Sen tiedän, ettei heillä koskaan lapsuudenkodissa vieraita käynyt ja miehen äiti jättää usein tervehtimättä ja olen huomannut, että esim. hyvän huomenen toivottaminen on anopille täyttä hepreaa - ei koskaan vastaa mitään.
Välillä on tosi kurjaa kun ei voi ketään meille kutsua ja joskus jos joku vaikka vain poikkeaa niin ei toiste tule. Kerran yksi ystävä kysyi jälkeenpäin että häiritsikö hän teitä kun kävi - minusta oli aivan ihanaa että kävi!! Mies käyttäytyi kuin mikäkin moukka.
En sitten tiedä mistä moinen johtuu. Sen tiedän, ettei heillä koskaan lapsuudenkodissa vieraita käynyt ja miehen äiti jättää usein tervehtimättä ja olen huomannut, että esim. hyvän huomenen toivottaminen on anopille täyttä hepreaa - ei koskaan vastaa mitään.