miehen entiset kaverit...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja molla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

molla

Vieras
tää on nyt oikeest tosi tyhmä juttu, mut mun miehen entiset kaverit(ei siis ole pitkään aikaan ollut missään tekemisissä), jotka on "perustanut" vihataan minuu(mua syytetään siitä että mies valitsi rauhallisen perheelämän eikä heidän kanssaan sekoilua, kun tuota ikääkin jo on lähes 30v), siis hänen avovaimoaan ja lapsen äitiä.. nyt esiin pomppas netissä olevia känni kuvia miun tästä miehestä heidän profiileissaan.. en yhtään tykkää noista, oonko nyt sit se maailman kauhein akka jos pyydän poistaa niitä ne??? tuo ukko kun ei enään juo ja ennen heilu häntänsä kanssa kaikkialla ja muuta tehnykään kun veti kuppii..

en nyt tiie miks tuosta jotenkin tuli ahistava olo, voipi myös johtua just tehdystä kaavinnasta.. mut en mie haluu et niil akoil on miun miehestä kuvii siel..
kuullsotaa kauheelta narinalta :(

no ei se ole sun asiasi vaan miehes asia ne sieltä saada pois niin halutessaan.

mut siis. mitä välii nyt tuollasillakin on oikeesti ? taidat nyt vaan olla turhan herkillä tilanteiden takia :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja molla:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:

mut siis. mitä välii nyt tuollasillakin on oikeesti ? taidat nyt vaan olla turhan herkillä tilanteiden takia :hug:

niin :( mut mun päälle on tultu sen takia että kun minä olen muka vienyt heidän ystävänsä, ja arvaa ketuttaako nyt että hyö niitä vanhoja kuvii tunkee johonkii. ja miehellä ei ole puh numeroita tms, miulla vaan on samassa paikassa profiili kun nää kyseiset kuvat, siksi ajattelin että minä pyytäisin sitä..

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Mitä varten muuten katselit heidän profiilejaan?

satuin yhden yhteisen kaverin sivulta löytää tän ihmisen ja olen siellä ajat sitten näitä yhteisiä kuvia nähnyt.. joten ajattelimpa katsoo että kai hää ne on monen vuoden jälkeen poistanu...

ihan kun mä tässä olisin jotain pahaa tehny????!!!!

No kyllä nuo miehesi entiset ystävät kieltämättä aika idiooteilta vaikuttavat. Kerro miehellesi tuntemuksistasi ja sitä että olet asiasta mielesi pahoittanut.

niin :( mut mun päälle on tultu sen takia että kun minä olen muka vienyt heidän ystävänsä, ja arvaa ketuttaako nyt että hyö niitä vanhoja kuvii tunkee johonkii. ja miehellä ei ole puh numeroita tms, miulla vaan on samassa paikassa profiili kun nää kyseiset kuvat, siksi ajattelin että minä pyytäisin sitä..

joo mutta siltikin on miehes asia minusta. sekaantumalla asiaan vaan vahvistat tuota mielikuvaa että olet tyranni ja miehesi asioista päättävä ihminen.

Toiset on kateellisia sinulle ja yrittävät ärsyttää. Onko ne sun kavereita fbeessä vai miten ne kuvat näkyvät sinulle? Jätä tuollaiset omaan arvoonsa ja kommentoi vaikka sinne, että ohhoh onhan mies muuttunut ja parempaan suuntaan tai muuta nasevaa. ai tuollainenko se ennen olikin ja nyt niin onnellinen..
Nuo jutut loppuu kyllä aikanaan ja hassua on tosiaankin se, että se nainen on aina se joka ei päästä, todellisuudessa miestä ei saa potkimallakaan rellestämään :) Voimia sulle ja ole onnellinen Miehestäsi! Ja anna niiden kuvien olla tai laita ihania perhepotretteja sinne :)

satuin yhden yhteisen kaverin sivulta löytää tän ihmisen ja olen siellä ajat sitten näitä yhteisiä kuvia nähnyt.. joten ajattelimpa katsoo että kai hää ne on monen vuoden jälkeen poistanu...

Jos ne kuvat on ikivanhoja, ja ajat sitten laitettuja, niin anna olla!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kyllä nuo miehesi entiset ystävät kieltämättä aika idiooteilta vaikuttavat. Kerro miehellesi tuntemuksistasi ja sitä että olet asiasta mielesi pahoittanut.

mitä se voi sille asialle oikein tehdä, ei mitään miten ottaa yhteyttä, ellei sitten tee profiilia sinne.. mitä tuskin haluaa. oon siitä sanonut ja häntä vituuttaa miun puolesta tää koko homma.. aargh.. tahtoo vaihtaa paikkakuntaa kun niihin törmää aina ja on erittäin ahistavaa esim jossain baarissa ne nähdä kun tulee akkalauma heti kun mun mies on jossai, niin tivaa multa miksi pakotan mun miehen olee olematta heidän kaa, vaikka asia ei kyllä ihan noin mene.. vaan mies valitsi rauhallisemman elämän ja onnen <3 mitä ne ei tietysti voi ymmärtää..

joo mutta siltikin on miehes asia minusta. sekaantumalla asiaan vaan vahvistat tuota mielikuvaa että olet tyranni ja miehesi asioista päättävä ihminen.

sitä just ajattelinkin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos ne kuvat on ikivanhoja, ja ajat sitten laitettuja, niin anna olla!

mieti itse haluatko sinun miehestä olevan kuvia jossain kaikkien nähtävillä, akan kanssa joka on käynyt sinuu kiinni koska mies valitsi perhe elämän eikä niitä kavereita?????

eikö sun miehes osaa sanoo sille kamalle akkalaumalle ( = entisille kavereilleen ) , että hän ei enää halua pyöriä niissä piireissä ? :o

on sanonut, ja monesti kun ollaan jossain käyty missä ollaan niitä nähty, mutta kuulemani mukaan minä niin käsken ja mieheni ei oikeesti ole sitä mieltä.. :D
mies vaihtoi puh numeroakin kun eivät pyynnöstä huolimatta jättäneet rauhaan...

joo mutta siltikin on miehes asia minusta. sekaantumalla asiaan vaan vahvistat tuota mielikuvaa että olet tyranni ja miehesi asioista päättävä ihminen.[/quote]

samaa mieltä, todellakin. en ymmärrä miks jotkut kuvat ottaa päähän. vaikka entinen elämä ni so what. sori vaan mutta mulla tulee vähä tosiaan sellanne tyranni olo sinusta.

eikö sun miehes osaa sanoo sille kamalle akkalaumalle ( = entisille kavereilleen ) , että hän ei enää halua pyöriä niissä piireissä ? :o

on sanonut, ja monesti kun ollaan jossain käyty missä ollaan niitä nähty, mutta kuulemani mukaan minä niin käsken ja mieheni ei oikeesti ole sitä mieltä.. :D

ok.
no nyt vaan tulee mieleen että MILLASISSA sekopiireissä sun puolisos on oikeen pyörinyt kun ne on tarvinut erikseen jättää perheen takia ja eivät puhetta ymmärrä ..

Alkuperäinen kirjoittaja z:

samaa mieltä, todellakin. en ymmärrä miks jotkut kuvat ottaa päähän. vaikka entinen elämä ni so what. sori vaan mutta mulla tulee vähä tosiaan sellanne tyranni olo sinusta.

[/quote]

ai, luitko yhtään enempää noita mun viestejä?? että miksi en tosiaan halua niitä kuvia siellä olevan?!!!

Alkuperäinen kirjoittaja z:

ai, luitko yhtään enempää noita mun viestejä?? että miksi en tosiaan halua niitä kuvia siellä olevan?!!!
[/quote]

ja siis jos minä olen tyranni niin mikähän mun mies sitten on, kun aivan omat valinnat on tehnyt. ja sanonut näille naisille monet kerrat ei kylläkään noista kuvista, tuskin edes tietäisi ilman mun kertomista niiden olemassa olosta...ja kun mun mies ei niiden kuvien siellä halua olevan.. ja juu tiedän hänellä olevan elämän, aivan kuten mullakin, ja molemmilla ollut aika villi "nuoruus" ja kun se oikee tuli eteen niin molempien juoksut loppu, ja yllätys että ne ystävät joiden kanssa on vain tullut juhlittua jää pois, siis ihmiset jotka soittavat vain kysäkseen juomaan/kännissä ym..

ongelma tässä nyt on että pitäisikö sen ettii sen numero jostain, että voi pyytää sitä poistamaan ne, vai minä laitan sille viestin että ole hyvä ja poista ne.. mut jos se tekee musta kauheen tyrannin...

ok.
no nyt vaan tulee mieleen että MILLASISSA sekopiireissä sun puolisos on oikeen pyörinyt kun ne on tarvinut erikseen jättää perheen takia ja eivät puhetta ymmärrä ..

enempää en heitä tunne ja humalassa ovat häirinneet. ja ne kaverit jäi, koska oli juuri näitä, emme soittele selvin päin/nää, vain humalassa ym.. ja minusta ei tää kyseinen lauma pitänyt alkuunkaan, kuulemani mukaan juuri siksi kun ensimmäisen baari iltamme jälkeen(siis kun tapasimme) mies rauhottui, eikä enään heidän kanssaan halunnut lähtee baariin ym.. ja mä en tosiaan häntä käskeny olla menemättä. vaan miuta ehkä enempi meno jalka vipatti suhteen alussa, mut tuo ukko(joka on siis ennen ollut kova menemään itsekin) rauhoitti miut.. ja muutama näistä naisista on muutenkin aika katkeria, kun heidän "suhde" tän miun miehen kanssa ei mennyt niin kuin he halusivat ennen minuu, ja kai elättelivät jotain toivoa ennen kun tulin kuvioihin..

Musta tuntuu aivan samalle. Miehen entiset kaverit aattelee että mä oon hirvee pirttihirmu kun mies ei enää heidän ryyppäys jengissä liiku ja luulee oon miestä estäny liikkumasta heidän seurassa. Ne ei aattele sitä et ku lapsia tulee niin sillon on perhe tärkeempi ku ryyppääminen joka vk-loppu ja monta päivää putkeen.

Yhteistyössä