Miehen entinen alkanut häiritsemään jokapäiväistä elämääni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytymätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytymätön

Vieras
Noh poikaystäväni on hieman hämärä ja en tiedä mitä hänen päässään liikkuu, kehuu minua aika usein ja sanoo pitävänsä minusta paljon ja kaikke tälläistä normaalia ja ihanaa, eikä se minua tässä lainkaan epäilytä. Vaan se että hän seurusteli 3 vuotta naisen kanssa jota rakasti ynnämuuta mutta nainen lopulta sitten jätti.. Varmaan riitojen ja tälläsiten takia ja mieheni on erittäin mustasukkaistalaatua. Mieheni puhuu erittäin usein eksästään jos juttelemme kaikenlaisia asioita, kertoo miten asiat heillä menivät tms. Se ei ole minua ennen haitannut ennenkuin hän rupesi kertoilemaan missä asennossa eksä sai aina orgasmin, miten kovaa eksä huusi aina orgasmin saadessaan ja tolloisia petipuuhia puhelee lämpimikseen. No tottakai asiasta on siis keskusteltu ja tässä koitan unohtaa näitä syvästi loukkaavia seikkoja..
Mutta se nainen en on vain mielessäni silti! Ihan kuin hän olisi se täydellinen nainen johon mieheni vertaa kaikkea. Eksä oli tosi urheilullinen, kävi salilla ja fiksu ja kunnollinen tyttö, ei polttanut tai juonut ja sellainen kiltti ja herkkä kuulemma.
Ja mieheni tykkää juuri sellaisista naisista ja se on lähellä hänen makuaan, en silti ymmärrä miksi hän minun kanssani on koska en harrasta liikuntaa, huonot elämän tavat ja olen muutenkin tälläinen vähän paskan hailee- ihminen, enkä ole muutenkaan mikään tyttömäinen ja herkkä tyttönen. Silti mies aian sanoo minua rakastavansa ja olen tärkeintä hänen elämässään.. Ja siksi minua epäilyttää myös koska ennenkuin mies ja tämän eksä olivat kunnolla edes eronneet mies tuli minulle yhdessä kuvapaikssa kirjoittelemaan ja heidän erottuaan aloimme sitten tutustua syvemmin.. Ja olemme nyt noin 2 v tässä olleet mutta vasta nyt minua on todenteolla alkanut haittaamaan hänen eksänsä ja miehen käytös, ja olen aina vähän miettinyt sitä että tyytyykö hän vain minuun koska ei muutakaan saa? En ennen ole tuntenut tälläistä huonommuutta hänen eksäänsä vasten mutta nyt se alkaa tulemaan koska eksä oli ns. täydellinen ja minä olen sen vastakohtaa..Tiedätte kyllä varmasti millaisia naisia pidetään ns. täydellisinä, ja se muija oli juuri sellainen, täydellisyyden perikuva, urheillullinen ja taiteellinen, fiksu, kaunis ja kaikkea.
Tästä kun miehelle ilmaisin niin hän sanoi ettei eksänsä ole todellakaan täydellinen ja että hän vihaa nykyisin eksäänsä yms, ja joskus hän on sanonut taas että toivoo voisivat olla puheväleissä mutta kun "eksä taitaa vihata mua nii paljon ettei halua olla missään väleissä".
ja mua ärsyttää oikeesti, en pysty olemaan. Vaikka eksä on eksä niin ei siltä tunnu kun jätkällä on siitä kuvia koneella ja pitää niitä esilläkin julkisesti ja puhuu siitä naisesta kokoajan, vertaa mua siihen ja puhuu sen orgasmeista.

Hänellä juuri ei ole mitään ystäviä oikeastaan ja kerrottakoot sen että mieheni on 27 vuotias. Hänellä on kuvia netissä muutamassa kuva paikassa. Käy siellä jokapäivä ja voi viipyäkkin kauankin koneella, silti hänellä ei ole mitään kommentteja, eikä kuulemma juttele kenenkään kanssa tms, vaikka olen yrittänyt udella. No juuri äsken yhdessä kuvapaikassa törmäsin hänen kuviinsa?! Kun en edes ksokaan ollut tiennyt hänellä siellä kuvia olevan.. ja sitten minua häiritsee että hänellä on siellä jotain kuvia itsestään jotka ovat joitakin vuosia vanhoja niiltä ajoilta kun eksänsä kanssa oli ja kuvissa eksä ja hän situvat vierekkäin tai jotain ja sitten tämä on vähän naista koittanut rajata pois tai nainen näkyy vaan siinä sivussa tms, ärsyttää kun pitää muistella oikeen eksäänsä ja hänen koneellaan on paljon kuvia heistä yms.. se kuvapaikka missä en tiennyt että hänellä on kuvia niin hänellä on siellä kuvia joita en ole hänestä koskaan nähnytkään ja juuri sellaisia että ne on otettu jostain juhlista missä hän eksä ovat olleet ja istuvat vierekkäin, järkytyin ihan kuin näin sen kuva.. Hohhoijjaa. Olen ihan sekaisin.

Ymmärtäisin jos pyytäisit siinä apua tai kysyisit mitä tehdä mutta tuohan on vain tuota samaa tekstiä kokoajan ja mistä syystä? :OOO

JA TEILLE JOTKA ETTE JAKSA LUKEA NIIN TIIVISTYS:
Ap:n mies kehuu ap:ta, vaikka ap on varsin erilainen kuin ap:n ex.
Ex oli fiksu ja kaunis, ja ap pitää tätä täydellisyyden perikuvana. Mies sanoo, että vihaa exäänsä.
Ap miettii, että tyytyykö mies häneen vain koska ei saa muutakaan.
Ap:n miehellä on kuvia kuvapaikassa, josta ap ei edes tiennyt.
Ap:ta ärsyttää, että jotkut kuvat on otettu exän kanssa.

Apua. Kasvakaa aikuisiks. Tää on niin teinitarina. Tapasitte jossain teinien herutuspaikassa kuten kuvake.netissä, mies hehkuttaa exäänsä ja otti sut vaan siks ettei muita oo, sä roikut siinä 'miehessä' vaan siks et ois joku... myös toi 'miehen' mustasukkaisuus on älyttömän lapsellista.

Mutta kyllä asiat helpottuu kun kasvatte aikuisiksi, ehkä teidän ei oo kuitenkaan hyvä tehdä sitä yhdessä.

Kyllä minä ainakin ymmärrän miksi ap:ta ärsyttää. Ärsyttää minuakin, kun miehelläni on vielä kuvia exästään täällä meidän kotonamme.

Ja kyllä minusta on väärin, että ap:n mies vertaa ap:ta ja omaa eksäänsä. Ehkä kannattaisi puhua miehen kanssa asiasta kunnolla.

Yhteistyössä