Meillä,miehen poika asuu meillä ja mun ed.liiton pojat,yhteinen tyttö meillä on...täytyy sanoa,et tuskaa on ollut,miehen poika oli "kasvanut"aikuisten kanssa,"pimennossa,jossa biolog,äiti kävi joskus ravistelemassa"...yhtä hel..ttiä 2ekaa vuotta oli, kun tavattiin,poika uusi kakkosluokan,äiti veti käräjille milloin mitäkin juttua...ei kuitenkaan halunnu poikaa,eikä juurikaan edes tavata,kunhan kiusasi.Hel..tin raskasta, kun omat poikani tasapainoisia ja mulla tosi hyvät välit exääni ja kaikki sujunu,meillä kaikki riidat johtu miehen pojasta ja multa meni mahakin jo niin,et oksensin kuukauden..sit "loksahti"poika kävi kasvatusneuvolassa ja biologinen äiti poistu kuviosta(lapsen ja lastenvalvojan)pyynnöstä.
Nyt eletään perheenä,mutta itseni kanssa taistelen ajoittain,koska tunteeni eivät ole samat kuin omiini ja yhteiseen tyttäreeni,arjen hoidan,enkä pojalle sitä näytä, mutta sisälläni tuska edelleen,kun en vain välitä niinkuin omistani..tämä on kylmää,mutta totta.Neuvolassa kyllä lohduttavat,ettei minun pidäkkään tuntea niinkuin omiani kohtaan

vielä vuosi sitten olimme eroamassa,kun meinasin luovuttaa,mutta

jostain saimme voimaa jatkaa..omiani rakastan aivan mielettömästi,mutta..tätä poikaa.. :\|