Miehen ansiotulot 72 500 e vuodessa, mulla 0 e

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuli vaan mieleen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26090461]Miltä tuntuu olla elätti?[/QUOTE]

En ole koskaan ikinä tuntenut itteeni elätiksi. :) Näin tämä on toiminut jo pidemmän aikaa ;) ja tyytyväisiä ollaan. Tosin, ei haittaa vaikka rahaa olis enemmänkin...

[QUOTE="vieras";26090504]Oletko mielestäsi menestynyt ihminen? Siis oikeasti, useampien silmissä olet täysi nolla mutta tulet ylpeilemään statuksellasi?[/QUOTE]

Siis ne todellakaan tullut ylpeilemään! Asia vaan tuli mieleen kun tuli nuo verolaput. Tiedän todellakin, että olen joidenkin mielestä täys nolla, mutta kun itse tiedän etten ole, niin eiköhän lie se tärkeintä. Ja mielenkiintoista olisi kuullu niitä äitejä ja isiä, joilla samallai ku meillä :)

[QUOTE="a.p";26090531]Siis ne todellakaan tullut ylpeilemään! Asia vaan tuli mieleen kun tuli nuo verolaput. Tiedän todellakin, että olen joidenkin mielestä täys nolla, mutta kun itse tiedän etten ole, niin eiköhän lie se tärkeintä. Ja mielenkiintoista olisi kuullu niitä äitejä ja isiä, joilla samallai ku meillä :)[/QUOTE]

Eipä sulla ole mitään ylpeilemisen aihettakaan :) Siivellä eläjä, ilman omia tuloja, hienoa :)

Mulla on jotenkin kummallinen omanarvontunto tai joku, kun en pystyisi olemaan mikäli mies olisi ainoa talossa tienaava. Mulla se, jos tienaan jossain kuussa miestä enemmän, pönkittää kummasti itsetuntoa :)

[QUOTE="vieras";26090550]Eipä sulla ole mitään ylpeilemisen aihettakaan :) Siivellä eläjä, ilman omia tuloja, hienoa :)[/QUOTE]

Me ollaan kokonaisuus, perhe. :) Ei ole olemassa siivellä eläjiä. Minä mahdollistan sen, että mies voi tienata enemmän. Miehen tulot on samalla minunkin tuloja.

Meillä ei ole ihan noin. Mulla on aina ollut jotain omia tuloja, tällä hetkellä opintoraha. Mies ei tienaa ihan noin hyvin kuin teillä.
Mua lähinnä vituttaa kun suomessa ei ole perheverotus. Jos meidän tai teidän tulot jakaa kahdelle, niin veroja tulisi maksuun puolta vähemmän mitä nyt.

Niin joo ja olen ollut meillä myös se enemmän tienaava, miehellä tulona ollut tuolloin opintoraha tai kotihoidontuki.

[QUOTE="a.p";26090572]Me ollaan kokonaisuus, perhe. :) Ei ole olemassa siivellä eläjiä. Minä mahdollistan sen, että mies voi tienata enemmän. Miehen tulot on samalla minunkin tuloja.[/QUOTE]

Mitäs sitten kun perhe jostain syystä hajoaa? Enkä tarkoita nyt pelkästään eroa mutta miehen vakava sairastuminen, kuolema.... kuten kävi mikkosten perheidyllille? Toivottavasti teillä on henkivakuutukset kunnossa.

[QUOTE="a.p";26090572]Me ollaan kokonaisuus, perhe. :) Ei ole olemassa siivellä eläjiä. Minä mahdollistan sen, että mies voi tienata enemmän. Miehen tulot on samalla minunkin tuloja.[/QUOTE]

Sehän on ihan miten itselleen uskottelee :)

[QUOTE="vieras";26090583]Mitäs sitten kun perhe jostain syystä hajoaa? Enkä tarkoita nyt pelkästään eroa mutta miehen vakava sairastuminen, kuolema.... kuten kävi mikkosten perheidyllille? Toivottavasti teillä on henkivakuutukset kunnossa.[/QUOTE]

Ei taida Mikkosten tapauksessa henkivakuutus auttaa.

Yhteistyössä