Miehen "ajattelutauko" suhteessa

• Viestiketjun aloittaja "nina"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmm"
Mies tarkoittaa ajattelutauolla sitä, että haluaa katsastaa saisiko vähän nuoremman tai kauniimman tai jollain tavalla paremman naisen kuin entinen.

Jos tämä ei onnistu, niin palaa odottavan naisen kainaloon takaisin. Jos taas onnistuu, niin naiselle viesti, että ei tämä meidän suhde nyt oikein onnistu.

Joten jos joku mies noin sanoo, niin mononkuva peppuun sille ja mies unholaan, eikai kukaan nainen halua olla housunpuntissa roikkuva epätoivoinen kynnysmatto

"vieras"
riippuu aika paljon siitä kuinka pitkään suhde on kestänyt ja kuinka vakava suhde on ylipäätään? Tapailetteko, asutteko yhdessä, minkälaisia tulevaisuuden suunnittelmia on?

Itse yrittäisin saada asiat etenemään keskustelemalla, koska pelko siitä että "tauko" onkin lopullinen voisi olla suuri.. toisaalta monet ovat sitä mieltä että tauko tekee todella hyvää ja saa rauhassa koota omia ajatuksia.

Onko mies itse ehdottanut jotain aikaa?

"a p"
[QUOTE="vieras";25425306]riippuu aika paljon siitä kuinka pitkään suhde on kestänyt ja kuinka vakava suhde on ylipäätään? Tapailetteko, asutteko yhdessä, minkälaisia tulevaisuuden suunnittelmia on?

Itse yrittäisin saada asiat etenemään keskustelemalla, koska pelko siitä että "tauko" onkin lopullinen voisi olla suuri.. toisaalta monet ovat sitä mieltä että tauko tekee todella hyvää ja saa rauhassa koota omia ajatuksia.

Onko mies itse ehdottanut jotain aikaa?[/QUOTE]

Vasta tapaillaan...ja häntä on alkanut pelottamaan :O

"Hmm"
[QUOTE="a p";25425312]Vasta tapaillaan...ja häntä on alkanut pelottamaan :O[/QUOTE]

Jaaha, miehellä monta rautaa tulessa :) Tapasit sitten tuollaisen otuksen. No onneksi selvisi näin varhain.

Jos yhtään kunnioitat itseäsi ja haluat myös näyttää tuon miehen silmissä kunnioituksen ansaitsevalta naiselta, eikä rätiltä, jota voi kohdella miten vain.
Sanot tälle miehelle, että se on sitten molemmin puolinen ajattelutauko, hiukan vihiä siitä, että ottajia on ja et todellakaan tarvitse häntä.
Mutta näin vain jos todella olet rakastunut ja haluat takaportin.

Jos et ole palavasti rakastunut heivaa se heti

en hetkeäkään.
Jos mulla on suhde,haluan että toinen on oikeasti ihastunut minuun ja minä häneen.Sitä joko ollaan tai ei.
Eri asia on tietty jos haluaa pitää suhteen kevyenä,se passaa mutta siitäkin on hyvä puhua,ilman taukoja.

No en antaisi kyllä ajattelutaukoja eikä onneksi mies sellaista pyytäusikään.

meillä kaveripariskunnasta mies muutto miettimään asioita ja suhdetta omaan kämppään (pariskunnalla oli yhteisiä lapsia) ja sille tielleen jäi. Alotti seläntakana uuden suhteen. tosi reilua.

kokemusta on
Jos ootte vasta tapailuasteella, niin tuo on suomeksi käännettynä sama asia kuin että "mua ei kiinnosta sun seurasi, enkä tunne sua kohtaan mitään ihastusta/rakkautta".

Että enpä jatkais.

Keittiönoita
[QUOTE="a p";25425312]Vasta tapaillaan...ja häntä on alkanut pelottamaan :O[/QUOTE]
Jos ollaan vasta tapailuasteella, niin silloinhan sitä ajatteluaikaa on muutenkin niin pitkään, kun tapaillaan. Vai oletko itse ehdottanut, että suhteenne muuttuisi muuksikin kuin tapailuksi? Jos olet, niin kuinka pitkään olette tapailleet?

"a p"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25425570:
Jos ollaan vasta tapailuasteella, niin silloinhan sitä ajatteluaikaa on muutenkin niin pitkään, kun tapaillaan. Vai oletko itse ehdottanut, että suhteenne muuttuisi muuksikin kuin tapailuksi? Jos olet, niin kuinka pitkään olette tapailleet?
No se loppui jo...mutta mies oli itse koko ajan tosi aktiivinen ja vohdoin kun aloin lämpenemään, en siis ehdottanut mitään..niin hän ei enää halunnutkaan.

Keittiönoita
[QUOTE="a p";25425587]No se loppui jo...mutta mies oli itse koko ajan tosi aktiivinen ja vohdoin kun aloin lämpenemään, en siis ehdottanut mitään..niin hän ei enää halunnutkaan.[/QUOTE]
Ok, eli mies oli oikeastaan vain "saalistaja". Löydät kyllä jostain paremman miehen :)

Yhteistyössä