Mieheltä loppu sit työt...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä-lomalainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä-lomalainen

Vieras
Kiva joululahja... Miehen hommat sit loppu ja uutta ei oo näköpiirissä. Rakennusalalla kun on.
Ei muuten mitään, mut itse kun kärvistelee minimiäitiysrahalla niin voihan se tiukkaa vielä tehdä jos ei pian uutta hommaa löydy:(
Liittoon mies kyllä kuuluu, mut paljonko se liiton päiväraha mahtaa olla?
No, kyllä tässä aina jotenkin pärjätään mut onhan se aina kurjaa joutua työttömäksi.

Ei rakennusalalla todellakaan ole aina töitä. Sehän on suhdanneherkimpiä aloja, joten heilahdukset voivat näkyä äkkiä ja rajusti työllisyydessä. Joten juuri siellä on herkästi tilanne, jossa on kova työvoimapula tai sitten työt vähenevät yhtäkkiä. Nyt ei tietenkään auta alalle huonoin vuodenaika, mutta ei on töitä muutenkin vähän.

Ap:lle Jos miehelle ei löydy töitä, niin voisitko itse lähteä töihin ja mies jäisi kotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja suhdanneherkkä:
Ei rakennusalalla todellakaan ole aina töitä. Sehän on suhdanneherkimpiä aloja, joten heilahdukset voivat näkyä äkkiä ja rajusti työllisyydessä. Joten juuri siellä on herkästi tilanne, jossa on kova työvoimapula tai sitten työt vähenevät yhtäkkiä. Nyt ei tietenkään auta alalle huonoin vuodenaika, mutta ei on töitä muutenkin vähän.

Ap:lle Jos miehelle ei löydy töitä, niin voisitko itse lähteä töihin ja mies jäisi kotiin?

Juuri näin. Raksa-ala on aina eka, joka tulee alas ja lujaa, kun taloustilanne heittelee.

Ja saman vaihtoehdon esitän (vaikka tietty jokainen äiti tahtois jäädä lapsen kanssa..)..

Alkuperäinen kirjoittaja suhdanneherkkä:

Vauva vasta muutaman päivän ikäinen:( menen heti kun vauva on hieman isompi, jos löydän jotain ilta-tai iikonlopputyötä.

Yhteistyössä