Miehelleni tapahtui...

Oli ihan tavallinen maanantai aamupäivä kun kännykkä soi.Mieheni tyä paikalta soitettiin että oli tapahtunut onnettomuus.Siinä samassa kun kuulin mitä oli tapahtunut menin aivan "sekaisin".Kyllä tiesin millaiset riskit sellaisessa työpaikassa on, mutta en voinut kuvitella että se tapahtuisi juuri hänelle.Maanantai meni odotellessa että mitä milloinkin tapahtuu.Illalla hän soitti minulle pitkän leikkauksen jälkeen.Koskaan en ole ollut niin onnellinen kuin silloin sain kuulla, että hän on hengissä. Siispä haluaisin kuulla jos täälä olisi yhtään sellaista pariskuntaa joka elää mies pyörätuolissa, ainakin hän jonkun aikaa sillä joutuu liikkumaan.Niin miehelläni ei toista jalkaa ole enää jäljellä kuin sen verran että siihen proteesin saa.Siis tulevaisuus pelottaa tosi paljon koska meillä ei ketään kenellä olisi samanlainen tilanne.
 
Älä pelkää. minulla on pariskunta jossa miehellä proteesi eikä siitäoo ollut mitään huolta. sanoi vaan et alussa oli vaikee tottuu mtta mies onnisti ja jopaa aja auoakin ihan noraaisti...sanoo et seksielämä on ylestyyt japaljon parempikuin ennen....

haluaisin antaasulleneuvon.. älä ajattele miten sä pärjäät vaamiten se jaksaa, anna sen tietää että sä rakastat sitä kuitenkin yhtä paljon. juuri sitä se tällä hetkellä tarvitsee....

onnea ja toivottavasti kaikki järjestyy.. :hug: :hug: :heart:
 
Toivottavasti tää auttoi ja tiedän et teistä tulee ihana perhe.. koska tunnen et teillä on se tärkein... RAKKAUS!!!! oo kärsivällinen ja kaikki onnistuu.. muista et miehesi trarvitsee tällä hetkellä juuri ja ainoastaan sua... tsemppiä... :hug: :heart: :flower: :hug: :heart:
 
hibiscus
Voi hyvänen aika, että kosketti kirjoituksesi. Minulta pöllittiin kaupassa tänään kassi, jossa oli nahkatakki. Aika mitätön asia sinun asiasi rinnalla. Toivotan voimia ja rohkeutta teille molemmille tähän elämään! Kuten Anna jo kirjoittikin, tärkeintä on rakkaus. Eli mitä yhdestä särkyneestä jalasta...! :hug:
 
No riippuu varmaan siitäkin että oliko se nahkatakki uusi vai vanha mihin liittyi jotakin muistoja.Tietenkin se harmittaisi minuakin jos noin kavisi. Multa ei kyllä ole varastettu koskaan mitään pidäppä tavaroistasi parempi huoli :\|
 
juu
no voi hitto ootpä sä positiivinen ihminen, kaikille hei sirpa sattuu vahinkoja. Ja toin on tyhmintä mitä voi sanoo jälkeenpäin-vaikka jälkiviisaus se paras viisaus on...huh. :headwall:
 
en oo positiivinen ihminen tällä hetkellä kuka olisi no ehkä joku mut mä en jaksa olla...oon masentunut,surullinen mut mitä sen on välii kyllä se kohta kait menee ohitse tai sitten ei.Tunnustan oli tosi tyhmästi sanottu :headwall:
 
Härski Hilda
Mitä sitä täällä turhia jauhetaan, kun ihmisellä on menossa elämä tietyllä tapaa uusiksi.

Eikä kyseessä oo pelkkä jalka, kyllä tuollainen onnettomuus tuo paljon mukanaan tuskaa, epävarmuutta ja muutoksia.

Iso asiahan tuo jalan menettäminen on, pankaapa omalle kohdallenne. Pahemminkin ois tietty voinu käydä, mutta mitä sitä vähätteleen.

Paljon voimia ja rakkautta sinulle ja miehelles. Tunnelin päässä pilkottaa aina valoa, vaikka se tunneli ois miten pitkä!!
 

Yhteistyössä