Miehelle vai Naiselle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Jo jonkin aikaa on käyty eri palstoilla keskustelua että miesgynet ovat jäämässä työttömiksi koska naiset eivät halua heidän vastaanotoilleen mennä. Omalla työpaikallani jossa on tusinan verran alle nelikymppisiä naisia on käyty keskusteluja ja aika tasan on mennyt, puolet heistä käyttää miesgynejä ja hieman vanhempia sellaisia, muutama ei missään nimessä menisi levittämään pilluaan mieslääkärille. Kaksi oli vaihtanut naiselle koska lääkäri oli tehnyt tutkimuksen myös anukseen, kylläkin luvan pyytäen. Kolme alle kolmekymppistä kertoi tuntevansa riettautta ollessaan miesgynen tutkimustuolissa tutkinnan aikana, mutta ei aio vaihtaa naiselle. Itse olen 32.v ja käynyt aina mieslääkärillä kun on ollut tarvetta ja tunnustan että mieltäni kiehtoo kun koulut käynyt pillulääkäri on paneutunut vaginaani. SARITA.

Jo jonkin aikaa on käyty eri palstoilla keskustelua että miesgynet ovat jäämässä työttömiksi koska naiset eivät halua heidän vastaanotoilleen mennä. Omalla työpaikallani jossa on tusinan verran alle nelikymppisiä naisia on käyty keskusteluja ja aika tasan on mennyt, puolet heistä käyttää miesgynejä ja hieman vanhempia sellaisia, muutama ei missään nimessä menisi levittämään pilluaan mieslääkärille. Kaksi oli vaihtanut naiselle koska lääkäri oli tehnyt tutkimuksen myös anukseen, kylläkin luvan pyytäen. Kolme alle kolmekymppistä kertoi tuntevansa riettautta ollessaan miesgynen tutkimustuolissa tutkinnan aikana, mutta ei aio vaihtaa naiselle. Itse olen 32.v ja käynyt aina mieslääkärillä kun on ollut tarvetta ja tunnustan että mieltäni kiehtoo kun koulut käynyt pillulääkäri on paneutunut vaginaani. SARITA.

Mieslääkärin tutkittavana viihdyn minäkin.
Viihdyn myös hyvin kun mieheni haluaa panna minua kaverinsa kanssa.
Sen jälkeen kun huomasin mieheni todella nauttivan kun toinenkin mies panee minua en ole estellyt miehiä olemasta kimpassa kanssani.

En erityisesti viihdy gynekologin luona mutta käyn säännöllisesti kahden vuoden välein. Erilaisten skopioiden jälkeen ei tule mitään eroottista mieleen (eikä ole koskaan tullut) olipa lääkäri sitte nainen tai mies. Tutkimus siinä missä jonkun muunkin ruumiinosan.

En nyt voi sanoa viihtyväni tutkimuksessa jonka miespuolinen vakigyneni pillulleni tekee ja erotiikkaa ei ilmassa ole lainkaan. Gynepäivän iltana kun panen mieheni kanssa ajatuksiini hiipii miten levitin ja näytin vieraalle miehelle vaikkakin lääkärilleni kaikki reijät ja nyt pillussani on mieheni kivikova kulli. Miesgynellä käynnit eivät ole olleet koskaan kiusallisia, eka kerran 18 v.

Tämä miesgynejen " sorsiminen " on mielestäni ikävä suuntaus, itse olen saanut aina asiallista ja fiksua kohtelua vastaanotolla, enkä ole hävennyt näyttäessäni nuorehkoa vaginaani eikä kunniani ole siitä kärsinyt. Luulisi että asia olisi päinvastoin tässä vapautuneessa sexuaalisessa maailmassa. Omassa tuttavapiirissänikin on muutama tiukkapipo eli yök " ei missään tapauksessa miehelle, näkevät vielä persreiänkin. Itse toivon että " tuulen " suunta kääntyy mies vai nainen asiassa, molempia tarvitaan. Annika.

Yhteistyössä