Miehelle on kaikki kotityöt ihan tervaa!! Onko muiden miehet samanlaisia?

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
tässä se kysymys sit olikin!
Kaikki mitä pyydän tehdä, niin tekee ne sitten aggressiivisesti ja vihasesti..
Mä en ymmärrä mikä sillä on ja kun itse täällä esim. kipeenä teen paljon kotitöitä.. :(

"vieras"
Meillä mies tekis mitä vaan jos antaisin, eilenkin sen piti väkisin saada imuroida, vaikka oli tehnyt 14 tuntia töitä. Eli mä pyyhin pölyt ja mies imuroi :) Mut mulla onkin maailman paras mies :)

N&N
Mun mies ei tee mitään. Jos ehdotan siivoamista, niin se häipyy vessaan paskalle :( Oon ehdottanu ja toivonu että siivoais edes omat jälkensä, mutta ei! Joskus tuntuu että sekoon, kun se jättää esim. roskat pitkin asuntoa.. Itse pidän järjestyksestä ja siitä että tavarat löytyy niiden omilta paikoilta.

Kyllä meillä mieskin tekee kotitöitä. Kotitöitähän ne on, ei vaimontöitä. Mulla on oma työmaa muualla, niinkuin on miehelläkin. Tosin nyt kun olen päivisin kotona lasten kanssa teen luonnollisesti suurimman osan kotitöistä päivän aikana. Vastaavasti taas,kun mulla on työpäivä ja mies lasten kanssa kotona on täällä saatu aikaseksi muutakin ku sotkua.

Sillä me miehen kanssa varmaan ollaankin yhdessä, sillä kotihommien yksipuolista mulle nakittamista en alkais katteleen.

Yhteistyössä