Miehelle lahjaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mansikka87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mies tähän mennessä saanut seuraavaa:
Saunatakki, hajuvettä, kirja, pitkät kalsarit, leffa, suklaata, naamarasvaa, järjetömän iso työkalupakki jossa on renkaat alla, tohvelit (parvekkeella tupakointia varten), partakone ja lahjakortti parturiin :)

Toi mun ArmUrokseni täyttää huomenna 40, mutta taloudellisista ja tuotanolisista syistä se jää kyllä nyt ilman lahjaa. Tosin mä olen tilannu sukulaisilta sille lahjakortin moottoripyörä liikkeeseen. Ei pitäny mitään synttäreitä olla, mutta ne ryykää väkisin, onneksi sentään kysyivät mitä tuoda tullessaan :kieh: Ja miehen eka kommennti "hyvä tietää, ni tietää olla pois kotoa" :headwall:

Viimeks ostin vaan sen yhen lempparibändin uusimman levyn ja yhen dvd-elokuvan josta se tykkää.
Mietin kans jotain kaulakorua tms. mut sen hankkiminen jäi sit..

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
lätkäpaitaa..
Vittu mikä juntti...

joka on nykyisin lempipaita.

Aina vain pahenee...

Mun miehen mielipide varmaan suuresti muuttuu, jos sanon, että palstalla yks harmaa sanoi että toi on junttia :D

lätkäpaitaa..
Vittu mikä juntti...

Aina vain pahenee...

Mun miehen mielipide varmaan suuresti muuttuu, jos sanon, että palstalla yks harmaa sanoi että toi on junttia :D
Ja sitten palstalla hirnutaan "huumoripaitoja". Kyllä joku lätkäpaita on _vähintään_ yhtä junttia ja huutomerkki huonosta mausta.

lätkäpaitaa..
Vittu mikä juntti...

Aina vain pahenee...

Ja sitten palstalla hirnutaan "huumoripaitoja". Kyllä joku lätkäpaita on _vähintään_ yhtä junttia ja huutomerkki huonosta mausta.

Mä en hirnu missään "huumoripaitoja" tai yleensäkään hirnu. En ole väittänytkään, että mun miehellä hyvä maku olis.

Yhteistyössä