Miehelle joululahja

  • Viestiketjun aloittaja Ideat lopussa
  • Ensimmäinen viesti
vivi
No jos tähän vastaisi nyt vaan sellaiset jotka antaa miehelleen lahjoja. Minäkin kaipaisin uusia ideoita. Partakoneelle olisi tarve, mutta taidan antaa sen jo isänpäivänä.
 
ap
heh..tätä vähän pelkäsinkin että tulee näitä "ei osteta lahjoja" vastauksia..ei auta minun tilannetta ;) meillä on ollu tapana että ostetaan yhdet lahjat toisillemme, mutta tänä vuonna en keksi mitä ostaisin...
 
:/
ideat lopussa täälläkin. tuntuu että olen jo ostanut kaikkea mitä voi edellisinä jouluina. mieluusti tekisin sellaisen sopimuksen ettei osteta joululahjoja toisillemme vain lapsille. Tai sitten ostaisimme jotain yhdessä kotiin jotain mukavaa mistä molemmat hyötyisi esim uudet sohva kalusteet olis tarpeen mut ei vissiin kiinnostanu tää systeemi ukkoa kun ei sanonut mitään...
 
marmatus(ei pääse kirjautuu)
Alkuperäinen kirjoittaja birdietta:
Me ollaan sovittu ettei ostella lahjoja, ostetaan vaik sit jotain yhteiseksi mitä tarvitaan tai säästetään ne rahat.
Niin mekin ollaan sovittu joka joulu...mies vaan sit rikkoo tän sopimuksen. Toissa jouluna oli käyny vielä aattona ostaa mulle kaulakorun ja kellon, vähän oli noloa kun mulla ei sit tietty ollu mitään, vaikka arvasin että näin se tulee tekemään. Viime jouluna otin sit opiksi ja kävin kans hakee hälle lahjat, karkkia ja suklaata lähinnä kun hänellä jo kaikkee on.

 
hei
En ole vielä päättäny, mut todennäköisesti ostan uuden pyjaman tai sitten college-takin. :) Ostan enemmän vähän sen mukaan, mitä mies mun mielestä milloinkin tarvitsee (mä ostan tosin muutenkin sen vaatteet, joten tavallaan vaan päivitän, kuten muulloinkin. Mut jouluna pistän pakettiin enkä hyllylle, kuten normaalisti :D).
 
hei
En ole vielä päättäny, mut todennäköisesti ostan uuden pyjaman tai sitten college-takin. :) Ostan enemmän vähän sen mukaan, mitä mies mun mielestä milloinkin tarvitsee (mä ostan tosin muutenkin sen vaatteet, joten tavallaan vaan päivitän, kuten muulloinkin. Mut jouluna pistän pakettiin enkä hyllylle, kuten normaalisti :D).
 
No yleensä ei osteta toisillemme lahjoja, mutta ostin nyt miehelle lahjaksi uuden takin, kun tässä yksi päivä sanoi, että pitäis ostaa uusi talvitakki, kun entinen alkaa kyllästyttämään ja tiedän, että mies ei saa sitä aikaiseksi itselleen ostaa, joten sellaisen nyt saa. :)
 
at
meillä kanssa sopimus ettei ostella toisillemme mitään.. Tosin niin on lähisuvunkin kesken ettei aikuisille tarvi ostaa mitään.. Silti AINA jotain tupsahtaa.. :)
Itse kanssa tuossa karkki-suklaa-joutolinjastossa.. :)
tosin ehkä tänä vuonna joku uus pyjama.... Hmmmmm.. =)
 
at
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=177300&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=28151&compartmentId=29156&categoryId=29166
Hei toi olikin muuten aika näppärän näköinen laite.. :)

Meillä kanssa hiustyyli vaatis uuden leikkurin......
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja at:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=177300&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=28151&compartmentId=29156&categoryId=29166
Hei toi olikin muuten aika näppärän näköinen laite.. :)

Meillä kanssa hiustyyli vaatis uuden leikkurin......

eipä tuo kovin kalliskaan ole..vois tieten harkita :) alkaa tuo oma armaani niin "apinoitua" että olis pienen trimmauksen paikka ;D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:
Meillä saa tänä vuonna jhonny cashin t-paidan, leather heavenista maastohousut sekä videoita :D

hmm..joo maastohousuja vois myös harkita :) EMP-storessa on myös hienoja kun kävin jokin aika sitten niiden sivuilla
 

Yhteistyössä