Miehelläni ei ole enää tunteita minua kohtaan :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surumieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surumieli

Vieras
Pitemmän aikaa on ollut jo todella kylmä ja välinpitämätön minua kohtaan. Monta kertaa olen yrittänyt kysyä missä vika, mutta en ole vastausta saanut. Eilen sitten ilmoitti ettei tunne enää mitään minua kohtaan ja näin on kuulemma ollut jo kauan. Vastaavaa olen epäillytkin, mutta koska on aina kuitenkin halunnut suhdettamme jatkaa, niin kieltämättä tuli vähän yllätyksenä :`( ei kai tässä auta muu kuin pakata kamppeet ja lähteä...

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Ei aina asiat mene niin kun on suunnitellut ja miettinyt. :/ :/

Jaksamisia

Olisi voinut aikaisemmin jo sanoa, ettei olisi päässyt näin pitkälle suhde menemään. Meillä on 2-vuotias lapsikin :(

Jospa menisitte puhumaan pariterapiaan ja ne tuntete löytyiskin juttelun kautta....voihan elämässä olla tilanteita että toinen kyllästyttää ja tuntuu samalle....juttelemalla asiat voi parantua. Kokeilkaa älkää luovuttako.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jaksamisia

Olisi voinut aikaisemmin jo sanoa, ettei olisi päässyt näin pitkälle suhde menemään. Meillä on 2-vuotias lapsikin :(

No mutta pystyi sanomaan nyt. Kamalaa sekin olis jos vuosikausia jatkaisi eikä puhuisi mitään.

Onko teillä silti tulevaisuutta yhdessä? Onko mies halukas edes etsimään löytyiskö ne tunteet jostain vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jaksamisia

No mutta pystyi sanomaan nyt. Kamalaa sekin olis jos vuosikausia jatkaisi eikä puhuisi mitään.

Onko teillä silti tulevaisuutta yhdessä? Onko mies halukas edes etsimään löytyiskö ne tunteet jostain vielä?

ei, en usko..en halua olla liitossa jossa ei ole rakkautta. Ei se ole lapsellekaan hyväksi.

Hyvinkin tuttu tilanne. Minä olisin halunnut yrittää korjata suhdetta, mies ilmoitti ihan puskista että hän ei halua enää olla yhdessä. Myös meillä on 2-vuotias lapsi. Eipä sitten kiinnostanut miestä edes yrittää pysyä väleissä, vaan reilua viikkoa myöhemmin seurusteli jo uuden kanssa ja minulle vaan huuti ettei ole mitään puhuttavaa, eikä tarvitse yhteisestä kodista tavaroita jakaa mitenkään. Helvetin rankkoja oli ekat kuukaudet, mut hyvien ystävien ansiosta hengissä selvisin. Välit mieheen tosin varmasti aina huonot. Umpikusipää, ei pitäis yhteenkään mieheen erehtyä luottamaan.

Jaksamisia. Näin kävi minulle ja eksälle, mutta minä olin se jonka tunteet hiipui ja kuoli pois. Parempi lähteä kuin jäädä kituvan nuotion ääreen. Nyt vaan kohti uusia seikkailuja ja uudenlaista elämää, älä lannistu!

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Hyvinkin tuttu tilanne. Minä olisin halunnut yrittää korjata suhdetta, mies ilmoitti ihan puskista että hän ei halua enää olla yhdessä. Myös meillä on 2-vuotias lapsi. Eipä sitten kiinnostanut miestä edes yrittää pysyä väleissä, vaan reilua viikkoa myöhemmin seurusteli jo uuden kanssa ja minulle vaan huuti ettei ole mitään puhuttavaa, eikä tarvitse yhteisestä kodista tavaroita jakaa mitenkään. Helvetin rankkoja oli ekat kuukaudet, mut hyvien ystävien ansiosta hengissä selvisin. Välit mieheen tosin varmasti aina huonot. Umpikusipää, ei pitäis yhteenkään mieheen erehtyä luottamaan.

törkeä tapaus! :O minä en usko että tuo saa uutta heilaa hankittua ihan äkkiseltään, kun ei missään tykkää käydä..mutta eihän sitä tiedä :/

Näin kävi myös mulle. :/ Mutta mä painostin miestä että vois vielä yrittää uudelleen. No nyt siitä on vuosi, ja meillä menee ihan hyvin. Mies löysi tunteensa.

Yhteistyössä