Miehellä toinen puhelin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt viduddaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27684985]Mun mies ei ole ikinä tarvinut useita numeroita vaikka onkin ollu toistakymmentä vuotta kansainvälisten hankkeiden projektipäällikkönä. Ihan sen saman työkapulanumeronsa jakaa tarvittaessa.[/QUOTE]

Joo, ja misk työpuhelimena ois prepaid-liittymä, luulis että ihan tavallisen liittymän työnantaja avaa sellaseen. Huorillehan miehet usein soittelevat erillisestä prepaid-numerosta...

[QUOTE="vieras";27685082]No kyllä munkin miehellä on kaksi puhelinta, mutta ei se niiden olemassaoloa ole multa salannut!

Soita ihmeessä niihin numeroihin vaikka sillä miehen puhelimella. Ihmettelisin kyllä, jos huorille soittelemista varten olisi ihan toinen puhelin tarvinnut hankkia. Helpompaa olisi ostaa pelkkä prepaid-liittymä ja vaihtaa sim-kortti aina tarvittaessa.[/QUOTE]

helppo ja helppo, monet uudet puhelimet vaatii sellaisen micro-simkortin, ja prepaidit on aina niitä tavallisia. Toisekseen sekin vois herättää ihmetystä miksi oma puhelin ois sit aina välillä pois päältä kun sitä toista korttia käyttelis. Usko mua, oon kuullut monelta mieheltä että huoria varten on aina oltava erikseen huorapuhelin, ja sitä ei koskaan saa edes tuoda kotiin, säilytetään töissä tms. Samoin esim. kirpparilta tai muuten käytettynä ostettua puhelinta ja prepaid-liittymää on poliisin vaikeampi jäljittää, kuin että se sim kortti ois miehen puhelimessa joka on omiin nimiin hankittu jne.

Varatuilla miehillä on prebaib numeroja vaikka ois normi liittymäkin, mutta soittelee sillä prebaid liittymällä salaa naisille ym.. Itse tapailen yhtä varattua miestä, huomenna nähään :D

Soita miehen työpaikalle ja pyydä niitä antamaan miehen työkännykän numero kun sun on pakko saada se kiinni ja sen oma kännykkä ei vastaa. Jos vastaus on "ai minkä työkännykän" niin eiköhän asia oo selvä. Jos sieltä kiltisti annetaan kyseisen kännykän numero niin sittenhän asia on kunnossa.

Yhteistyössä