Onko sinun miehelläkin jo irtotekarit? Minun miehellä ei yhtäkään hammasta enää
vierailija 07.08.2024 #1 Onko sinun miehelläkin jo irtotekarit? Minun miehellä ei yhtäkään hammasta enää
vierailija 07.08.2024 #2 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Onko sinun miehelläkin jo irtotekarit? Minun miehellä ei yhtäkään hammasta enää Click to expand... Kannattaako enää jatkaa yhteydessä oloa, kun ei pidä huolta itsestään?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Onko sinun miehelläkin jo irtotekarit? Minun miehellä ei yhtäkään hammasta enää Click to expand... Kannattaako enää jatkaa yhteydessä oloa, kun ei pidä huolta itsestään?
vierailija 07.08.2024 #3 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Onko sinun miehelläkin jo irtotekarit? Minun miehellä ei yhtäkään hammasta enää Click to expand... Isälläni ei 40 vuotiaana ollut enää yhtään omaa hammasta suussaan, oli innoissaan tekareista ja corega tabseista
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Näytä alkuperäinen viesti Onko sinun miehelläkin jo irtotekarit? Minun miehellä ei yhtäkään hammasta enää Click to expand... Isälläni ei 40 vuotiaana ollut enää yhtään omaa hammasta suussaan, oli innoissaan tekareista ja corega tabseista