V
vierailija
Vieras
On kuulemma ollut jo varmaan 3vk tai silloin huomasi sen. On tuossa jokusen sentin päästä alaspäin ja siellä syvemmällä ihon alla. Kova ja ei suoraan pyöreä vaan pitkulainen ja oliskohan jotain puolisenttiä tai sentin kokoinen. Ei satu mitenkään. Samaan aikaan tullut muuta ongelmaa, jonka ajatteli itse johtuvan uusista Lidlitä ostetuista kortsuista, mutta käyttänyt juuri niitä tänä aikana sen muutaman kerran(olen itse muualla kuin kotona lomalla, joten ei ole montaa kertaa ennätetty puuhastelemaan). Eli koko penis puutuu heti kun laittaa tuollaisen kortsun ja se seisokki loppuu siihen. Ei ole kai mitään puuduttavia kortsuja. Itse mietin ettei tuo patti ja tuo puutuminen ole yhteydessä. Tunnusti tuon patin minulle vasta viime viikolla, kun tuli taas tuo ongelma kortsun kanssa.
Ajoin nyt varaamaan lääkäriaikaa tulevalle viikolle. Oikeestaan pakotin ja pakotan menemään kun itse vähän kammoksuu sitä. Ajattelin kuitenkin kysyä josko jollain toisella olisi ollut tuollaista ongelmaa. Joku kasvain tulee mieleen pahimpana. Mitä se voisi olla? Pahempi juttu varmaan, jos tuo puutuminen liittyy siihen samaan. Ukko on 43v.
Ajoin nyt varaamaan lääkäriaikaa tulevalle viikolle. Oikeestaan pakotin ja pakotan menemään kun itse vähän kammoksuu sitä. Ajattelin kuitenkin kysyä josko jollain toisella olisi ollut tuollaista ongelmaa. Joku kasvain tulee mieleen pahimpana. Mitä se voisi olla? Pahempi juttu varmaan, jos tuo puutuminen liittyy siihen samaan. Ukko on 43v.