Elvistelyäkö
Mitä mieltä olette miehistä joilla on paksu kultainen panssariketju kaulassa taikka ranteessa?
Kultaiset paksut panssariketjut on hienoja ja mitä taas tulee tuohon että niitä olisi " vanhoilla papoilla" ei oikein pidä paikkaansa - niitä on keski-ikäisillä miehillä.Ei kai sellasia oo kun jollain vanhoilla papoilla jotka grillaa nahkaansa jossain tunnetussa turistirysässä havaijishortsit jalassa?
Kultaiset paksut ketjut on kyllä rumia, mun mielestä. Hopeiset on ihan jees.
Huhhui! Koviksia!Olin eräässä paikassa jossa oli tunnetun moottoripyöräjengin jätkiä ja muutamalla heistä oli paksut ketjut kaulassa.
Mulle tulee ainakin heti mieleen yksi tapaus... Toi vaimonkin reissulta.Ei kai sellasia oo kun jollain vanhoilla papoilla jotka grillaa nahkaansa jossain tunnetussa turistirysässä havaijishortsit jalassa?
Makukysymyshän toi on onko ne hienoja, mun mielestä ne on vain ja ainoastaan naurettavia ja rumia.Kultaiset paksut panssariketjut on hienoja ja mitä taas tulee tuohon että niitä olisi " vanhoilla papoilla" ei oikein pidä paikkaansa - niitä on keski-ikäisillä miehillä.
Olin eräässä paikassa jossa oli tunnetun moottoripyöräjengin jätkiä ja muutamalla heistä oli paksut ketjut kaulassa.
Bling bling -idiootti tai 87-vuotias floridalainen.Alkuperäinen kirjoittaja Elvistelyäkö;26495012:Mitä mieltä olette miehistä joilla on paksu kultainen panssariketju kaulassa taikka ranteessa?
= kategoriaa bling bling -idiootti siis.Mulle menis ihan täydestä kuuluisana rap-artistina :saint: