E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei kai sellasia oo kun jollain vanhoilla papoilla jotka grillaa nahkaansa jossain tunnetussa turistirysässä havaijishortsit jalassa?
Kultaiset paksut ketjut on kyllä rumia, mun mielestä. Hopeiset on ihan jees.![]()
Huhhui! Koviksia!Olin eräässä paikassa jossa oli tunnetun moottoripyöräjengin jätkiä ja muutamalla heistä oli paksut ketjut kaulassa.
Ei kai sellasia oo kun jollain vanhoilla papoilla jotka grillaa nahkaansa jossain tunnetussa turistirysässä havaijishortsit jalassa?![]()
Kultaiset paksut panssariketjut on hienoja ja mitä taas tulee tuohon että niitä olisi " vanhoilla papoilla" ei oikein pidä paikkaansa - niitä on keski-ikäisillä miehillä.
Olin eräässä paikassa jossa oli tunnetun moottoripyöräjengin jätkiä ja muutamalla heistä oli paksut ketjut kaulassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elvistelyäkö;26495012:Mitä mieltä olette miehistä joilla on paksu kultainen panssariketju kaulassa taikka ranteessa?
Mulle menis ihan täydestä kuuluisana rap-artistina :saint: