Miehellä paksu kultainen kaulaketju

• Viestiketjun aloittaja Elvistelyäkö
  • Ensimmäinen viesti
Vitsailen heidän kustannuksellaan. Jos mies on tulossa röntgeniin keuhkokuviin, ohjeistan häntä pukukopissa: "Riisukaa ylävartalonne paljaaksi ja ottakaa pois kaikki mahdolliset paksut kultaiset kaulaketjut." Vasta muutama mies on käyttänyt tilaisuutta hyväkseen ja väittänyt: "No nehän minä riisuin jo kotona!"

Ei kai sellasia oo kun jollain vanhoilla papoilla jotka grillaa nahkaansa jossain tunnetussa turistirysässä havaijishortsit jalassa? :D

Kultaiset paksut ketjut on kyllä rumia, mun mielestä. Hopeiset on ihan jees. :)

Hienoja on
Ei kai sellasia oo kun jollain vanhoilla papoilla jotka grillaa nahkaansa jossain tunnetussa turistirysässä havaijishortsit jalassa? :D

Kultaiset paksut ketjut on kyllä rumia, mun mielestä. Hopeiset on ihan jees. :)
Kultaiset paksut panssariketjut on hienoja ja mitä taas tulee tuohon että niitä olisi " vanhoilla papoilla" ei oikein pidä paikkaansa - niitä on keski-ikäisillä miehillä.

Olin eräässä paikassa jossa oli tunnetun moottoripyöräjengin jätkiä ja muutamalla heistä oli paksut ketjut kaulassa.

Kultaiset paksut panssariketjut on hienoja ja mitä taas tulee tuohon että niitä olisi " vanhoilla papoilla" ei oikein pidä paikkaansa - niitä on keski-ikäisillä miehillä.

Olin eräässä paikassa jossa oli tunnetun moottoripyöräjengin jätkiä ja muutamalla heistä oli paksut ketjut kaulassa.
Makukysymyshän toi on onko ne hienoja, mun mielestä ne on vain ja ainoastaan naurettavia ja rumia.
Toki tiesin että niitä on muillakin kuin vanhoilla papoilla, mut sellanen mielikuva mulla niistä koruista tulee, ei voi mitään. :xmas:

Moottoripyöräjengin jätkäthän (ei tietenkään kaikki) nyt on tunnetusti jämähtäneet johonkin 15-vuotiaan tasolle uhmassaan ja "cooliudessaan". :D

• Tykkää
Reactions: nuusa
Silja.S
Uskokaa tai älkää, kyllä noita näkee edelleen. Puolitoista vuotta sitten olin töissä paikassa, jossa näki päivittäin paljon ihmisiä. Siellä yksi noin 35-vuotias mies, jolla oli rusketus kuin jollain sketsihahmolla, tuli viereeni ja alkoi esitellä paksua kultaista ketjua kaulassaan. Se oli haalistuneen näköinen. Näki, ettei se ukko ottanut sitä varmaan kaulastaan ikinä. Saatoin kuvitella kuinka palksu kerros siinä oli kuollutta ihoa ja pinttynyttä likaa :x Aivan häpeilemättä kehuskeli ja kyseli: "kuinka monta ihmistä tiedät, joilla on tällainen? Aitoa kultaa!" Silti vaatteista ja likaisuudesta päättelin, ettei mikään rikas ole. Todennäköisesti jossain fyysisessä työssä duunarina.

Siis, helvetti. Luulin, ettei tuollaisia oikeasti ole olemassa. Epäilinkin, että olen piilokamerassa, mutta ei...

"vieras"
Ai kauhee, ne on hirveydessään niin huvittavia.. :D

Turkissa oli monella, heilui siellä avonaisessa kaula-aukossa osittain jo harmaantuneiden ja tuuheana kasvavien rintakarvojen joukossa.

En tykkää, koru / korut pitää olla miehellä jotain muuta kuin paksua materiaalia.
Ohut riipus ok.

Pallo jalassa
Olen etsinyt semmoista 55-60 cm pitkää tukevaa ketjua tukevaan riipukseen. Hinta on useinmiten este. Täytyy säästää ja hankkia semmoinen.
Gay kaverit taitaa enimmäkseen haukkua noita näyttävämpiä koruja pitäviä .

Peyote
Eijeijei, sellaisia on van vanhoilla.

Jollain Tape Valkosilla ja sen semmoisilla. Nuoremmilla miehillä on jotain maanläheisempää, toivottavasti, jos on pakko olla jotain.

Yhteistyössä