Miehellä ei seiso loppuun saakka, eikä hän tule

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Olen nyt seurustellut pari vuotta nykyisen kumppanini kanssa ja olemme vasta muuttaneet yhteen ja kaikki on päällisin puolin hyvin. Tappelemme normaalin pariskunnan verran, ei mistään vakavasta, mutta meillä on yksi alituinen riidanaihe.

Hänellä ei seiso hyvin.

Samaa ongelmaa on ollut suhteemme alusta lähtien. Hänellä alkaa seisomaan suudellessamme ja hiplaillessani hänen munaansa, mutta kun hän laittaa sen sisälle niin kestää alle minuutin kun seisokki onkin kadonnut täysin. Siitä seuraa sitten, että hän kiihottaa itseään kädellään hetken jonka jälkeen voimme jatkaa rakasteluamme, kunnes sama ongelma toistuu taas.

Nyt viime kuukausien aikana hän on myös jättänyt tulematta ja alan tosissani huolestumaan, että mikä häntä vaivaa etsimällä vikoja itsestäni. Kysyessäni asiasta häneltä, hän vain pahoittaa mielensä ja vaihtaa huonetta, joten olen päättänyt jättää asian sitten ettei asiasta puhuta.

Olen niin kyllästynyt tähän oloon, etten riittäisi hänelle tai että olisin liian ruma hänen kiihottuakseen sekä siihen että häviän hänen kädelleensä. Hän tulee runkatessaan, siis kun hän itse runkkaa, mutta ei sillon kun minä teen sitä hänelle.

Osaisiko joku auttaa, mitä pitäisi tehdä : (

Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen;10949645:
Olen nyt seurustellut pari vuotta nykyisen kumppanini kanssa ja olemme vasta muuttaneet yhteen ja kaikki on päällisin puolin hyvin. Tappelemme normaalin pariskunnan verran, ei mistään vakavasta, mutta meillä on yksi alituinen riidanaihe.

Hänellä ei seiso hyvin.

Samaa ongelmaa on ollut suhteemme alusta lähtien. Hänellä alkaa seisomaan suudellessamme ja hiplaillessani hänen munaansa, mutta kun hän laittaa sen sisälle niin kestää alle minuutin kun seisokki onkin kadonnut täysin. Siitä seuraa sitten, että hän kiihottaa itseään kädellään hetken jonka jälkeen voimme jatkaa rakasteluamme, kunnes sama ongelma toistuu taas.

Nyt viime kuukausien aikana hän on myös jättänyt tulematta ja alan tosissani huolestumaan, että mikä häntä vaivaa etsimällä vikoja itsestäni. Kysyessäni asiasta häneltä, hän vain pahoittaa mielensä ja vaihtaa huonetta, joten olen päättänyt jättää asian sitten ettei asiasta puhuta.

Olen niin kyllästynyt tähän oloon, etten riittäisi hänelle tai että olisin liian ruma hänen kiihottuakseen sekä siihen että häviän hänen kädelleensä. Hän tulee runkatessaan, siis kun hän itse runkkaa, mutta ei sillon kun minä teen sitä hänelle.

aikasmoinen seksipeto?
Et saa miestä tulemaan pillulla, etkä käsipelillä ?
Entäs suihinotto ?

Hänellä ei seiso hyvin.

Ongelma on miehen korvien välinen, sinulla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, vaikkakin voit pahentaa asiaa painostamalla ja/ tai tekemällä siitä ison asian. Mutta kuten kerroit ette voi edes keskustella asiasta, kertoo sen että on vaikea asia myös hänelle. Mies pitäisi saada puhumaan, avautumaan. Kertomaan mikä estää hänen ilmaisemasta seksuaalisuuttaan vapaasti, kyllä miehetkin on varsin herkkiä tällä alueella ja varsinkin jos tulee joku tunne- elämän fiba, esim sinä voit alitajuisesti projisoida häneen sen ettet koe olevasi tarpeeksi haluttava,,tästä syntyy kierre ja lopulta lukko.
Ehdota ei- kenenkään maata avautumiselle, eli jos ei pysty puhumaan sinulle, menisi puhumaan ulkopuolisen ammattilaisen kanssa . Puhumattomuus jatkaa tilannetta entisellään.

........just joo.
Ensimmäisenä tulee mieleeni ihan arkinen juttu. Nimittäin oletteko kumppaneina samalla aaltopituudella, eli toimiiko kemianne? Oletko miehesi mielestä kiihottava nainen?
Jos et, turha jatkaa koko suhdetta, menee kaveruuden puolelle.

Toisena mieleeni tuli alkoholi, tupakka ja yleensä miehesi avoimmuus seksualisuutensa suhteen.
Onko miehen ruokavalio niin happaman puolella että happanee koko äijä? Entäpä liikunta ja muu yleiskunto?

Ja annan kyllä pisteitä tuolle yhdelle aikaisemmalle kommentaattorille. Miten itse toimit miehesi suhteen, oletko riittävän aktiivisesti liikkeellä. Ei miehetkään toimi pelkän olettamuksen voimalla, aktiivisuutta pitää löytyä myös naiselta, itsevarmuutta ja tekemisen meininkiä.

Jos aloittajan kohdalla on kyse nuoresta miehestä, niin mitä luultavimmin ongelma on korvien välissä. Ensimmäinen epäonnistuminen johtaa pelkoon, seuraavakaan kerta ei onnistu jne... loputon kierre. Meillä vähän samaa ongelmaa ollut havaittavissa. Itse olen ollut ihan messissä, mieskin kanki kovana. Sitten menee jossakin vaiheessa plörinäksi, mies turhautuu, missä meni vikaan, tulee pelko, että onnistuuko seuraava kerta. Itse olen ollut hyvin ymmärtäväinen ja todennut vain ettei se haittaa ja on aivan normaalia, mitä se onkin. Pitää tehdä miehelle selväksi, ettei hänen tarvitse pelätä epäonnistumista, niitä tulee kaikilla elämänsaroilla, se on normaalia. Meillä suurinosa kerroista menee moitteetta, mutta se ei tarvitse olla kuin se 1 kerta 100:sta ja sen kerran jälkeen taas miehen mieli on maassa. Eli et ole yksin tämän ongelman kanssa. Puhumista tarvitaan ja jos mies ei suostu puhumaan sinun kanssasi, niin ammattiapu olisi tarpeen, ennen kuin asia paisuu liian isoksi!

Älkää nyt tuosta riitaa aloittako. Vika ei ole sinussa, vaikka se siltä tuntuukin. Olen kokenut saman, ja tiedän tasan, miltä tuntuu. Naisena sitä etsii vikaa itsestään ja haluaisi miehen tekevän jotain ongelmalle, mutta mies vaan kiusaantuu, kun asiasta haluaa puhua. Meillä ongelma ratkesi itsestään ajan myötä. Jossain vaiheessa lakkasin vaan välittämästä siitä, ettei kunnon yhdyntää orgasmeineen saatu, päätin nauttia yhdessäolosta ja hyväilystä muuten (+ mieheni on taitava käsistään heh joten pysyin aika tyytyväisenä koko ajan) ja osoittaa hänelle hellyyttä ja olla painostamatta. Niinpä sitten eräänä päivänä hän sai upean erektion ja siitä lähtien seksielämämme on ollut erittäin tyydyttävää molemmille.
Eli jos kyseessä on nuori, terve mies, ja on epätodennäköistä, että syy olisi jokin fyysinen, suosittelen ykköslääkkeeksi aikaa, kärsivällisyyttä ja läheisyyttä. Kannattanee välttää tappelemista ja kaikkea, minkä mies voi kokea painostuksena, koska ne eivät edesauta ongelman ratkeamista.
Tämän kaikista tärkeimmän lisäksi on tietenkin myös muutamia muita juttuja: onko miehesi riittävän kiihottunut kun aloittelette puuhat? miehellehän erektio voi tulla aika pienestäkin hipaisusta, mutta se on silloin ihan eri kaliiperia kuin erektio, jota on pohjustettu kauemmin hyväilemällä, katselemalla ja ylipäänsä esileikeillä. Voisitte ehkä kokeilla sellaista, että aloitatte yhdynnän vasta kun hän ei enää kestä, ette heti kun se on mahdollista.
Toisekseen, pyydä häntä opettamaan sinulle, millainen kosketus on paras. Minäkin olin aika tumpelo peniksen kiihottamisessa käsin (itselläni kun ei sellaista ole, oli vaikea tietää, millainen kosketus siinä tuntuu hyvältä) kunnes tajusin kysyä ja pyytää neuvoja. En minä häntä käsin saa laukeamaan vieläkään, mutta erittäin kovaksi saan, eli me naiset olemme tässä varsin kehityskelpoisia, niin varmasti sinäkin. Kysy vaan kiltisti hommissa ollessanne, että millainen kosketus on paras; haluaako hän kovempaa, mistä kohdasta...
Toivon teille yhtä onnistunutta kehitystä kuin itse olen saanut kokea!

Hänellä ei seiso hyvin.

Kantapäät vastakkain.Hän on ehkä piilohomo.