Miehellä taitaa olla toinen nainen, niin on alkanut tehdä outoja asioita.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En usko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En usko

Vieras
Ensinnäkin, eilen huomasin että on alkanut ajella vatsakarvojaa kun kuulemma kaikki muutkin tekee niin ja että kun hän on niin kovin karvainen. Jättänyt sellaisen "viivan" tuohon. Yh. Ja siis tosiaan ei laisinkaan hänen tapaistaan. On tyyliin nauranut miehille jotka itseään trimmailee.

Meillä on nyt vuoden verran ollut todella vaikeaa. On erottu ja palattiin takaisin yhteen. Välillä mies yrittää, tulee lähelle, saattaa polveen koskea tmv. Mutta suukot ym on poissa kehistä. Käytös muuten viittaa vain tähän meidän kriiseilyyn mutta myönnän että toi karvojen ajelu sai mun epäilykset heräämään kun mies vielä koitti sitä niin piilotella minulta.

Mun ex alko yks kaks ajella pallikarvoja, olin vähän että miks.. no se selvis sitten, että olihan sillä muitakin mielenkiinnonkohteita kuin minä. Mutta ei se sitä automaattisesti tarkoita eli kandee seurailla muutenkin käytöstä ennen ku tekee johtopäätöksiä.

Mutta niin minunkin exäalkoi yhtäkkiä, tehdä. Aina välillä. Ajeli karvojaan. Ei se mitään tarkoittanut:)
(erottiin siotten ihan muista syistä, luottamus oli aina ok)

Yhteistyössä