Miehellä seksi mielessä koko ajan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salla84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salla84

Vieras
Mies ehottelee joka päivä seksiä, puristelee rintoja yms. Onko muilla samanlaista? Itelle riittää kun kerran viikossa touhuaa, muuten vois useamminkin mutta yksinkertaisesti illalla on niin väsynyt että nukahtaa samantien kun lapsetkin. Varsinkin kuopus (1kk vanha) saattaa lähemmäs puolta yötäkin valvoa niin ei siinä mitkään seksit oo enään mielessä. Mutta miestä alkanut tosissaan tympäsemään kun olen niin väsynyt/haluton. Sano jo että ei yhtään ihmettele vaikka miehet pettää kun omilta vaimoilta ei saa! Pitääkö sitä vaan pakosta miehen mieleksi yrittää jaksaa...

ei ole onneksi.

en jaksaisi jos ukko vinkuis koko ajan seksiä,tulisin hulluksi.muutakin ajateltavaa.

mulle riittää kerran viikossa,ehkä pari kertaa.mies haluaisi ehkä useammin,ei sekään aina jaksa kun tekee pitkiä työpäiviä ja menee jo kahdeksalta nukkumaan illalla ja herää neljältä töihin aamuyöstä niin ei siinä paljon jaksa eikä huvita ja kahden lapsen kanssa vielä touhutaan illat niin ollaan ihan poikki kummatkin :D

sinun mies on kyllä törkee :( sano sille suoraa miltä sinusta tuntuu :) sillä väkisin ei kannata mitään! Mullaki vähän sama ongelma mutta mun mies kyllä osaa arvostaa ja kuuntelee ja ymmärtää....eikä sitten vingu kun sanon :)

Mä en ymmärrä kun toiset tuntuu ajattelevan, että miehen pitäisi kerjätä seksiä, ja nainen antaa jos nainen haluaa?

Seksi kuuluu parisuhteeseen, ja kummallakin on sitä oikeus haluta. Mua on ainakin "syvästi" loukannu jos mies on torjunu mun lähentymisyritykset useampaan kertaan peräkkäin..Miksi se ei siis loukkaisi miestäkin? Vaikka ehkä kuulostaa tyhmälle, mutta mun mielestä vois edes välillä suostua vaikka ei niin paljon huvittaisi, jos toinen haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
No on törkeetä, jos ei anna sun palautua rauhassa synnytyksestä.

no totta..jos oot kerta synnyttäny vasta..ihme touhua kyllä sun mieheltä.ymmärtäisin jos muksu olisi vanhempi.

meillä toi on kyllä niin normaalia,mies vinkuu mut ei saa ja lopettaa sit kun sanon ettei tipu.
meil muksut koht 5v ja 1v4kk

eiköhän naisella 2000-luvulla ole jo oikeus päättää omasta kehostaan ja siitä, mihin sitä ja kuinka usein käyttää. Ja vielä kun on noin pieni vauva niin luulis miehen ymmärtävän väsymyksen ym muut syyt. Ehdota sille omaa kättä.

Itellä meni vuosi synnytyksen jälkeen ilman seksiä kun kumpikin oli niin poikki (varmaan harvinaisen pitkä tauko), mutta nyt sitten seksi melkein päivittäistä ja maistuu kummallekin! Eikös väliaikaisen selibaatin sanotakin parantavan seksi-elämää.

Mun miehellä on sekstailu koko ajan mielessä...väännän vitsiä sille siitä joka päivä :whistle: :D Mutta ihan hyvä niin, tiedän ainakin yhä "kelpaavani" :whistle: Tosin kyllä mun mies on antanut mun palautua synnytyksistä ihan rauhassa, minä en silloin(kaan) odotellut :saint: Meillä on petipuuhia n.5-7krt/vkossa ja ihan passeli minulle.

Toisaalta ymmärrän, että sinä olet väsynyt, mutta miehesi nähtävästi ei. Harmi :/ Sen verran ymmärrystä pitäisi kuitenkin olla :hug: Ehkä miehesi voisi ottaa joskus sinun roolisi iltaisin ja sinä saisit levähtää?

kävis vieraissa, vaikka ei saisi seksiä, se kunnioittaa mua ja mun mielipidettä omaan kehoon. Ei toiselta voi vaatia, jokaisella on oikeus päättä omasta ruumiistaan. Ihannetilanne on jos kumpikin kunnioittaa toisiaan ja parisuhde toimii, niin silloin voi harrastaa seksiä vaikka itseä ei haluttaisi toisen mielikis. MUTTA sekin tapahtuu OMASTA tahdosta eikä siten että toinen pakottaa tai vaatii. Siinä sulle Harhaanjohtaja vähän mietittävää...

kyllä meilläkin mies vihjailee päivittäin, hipelöi ja kuiskii korvaan, mutta se ei koskaan painosta mua mihinkään.. molemmat ollaa väsyneitä iltasin, välillä yöllä herätää touhuumaan.. ;)
muuten normisti kerran viikossa...

muoks.

sitä piti vielä sanomani, että se ei mua pettäis, vaikka pihtaisin kuinka..

ja siis ollaa erottu, mutta katellaa nyt palataanko yhteen.. =)

Mulle on turha tulla sanomaan mitään tollasta! Tai mua on turha pettää! Se on kerrasta poikki siinä vaiheessa. Jos mua ei haluta, niin ei haluta eikä mun silloin tarvitse suostua seksiin, mutta pettämistä en anna anteeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
... MUTTA sekin tapahtuu OMASTA tahdosta eikä siten että toinen pakottaa tai vaatii. Siinä sulle Harhaanjohtaja vähän mietittävää...

No mä ainakin rakastan omaa miestäni niin paljon, ettei hänen mua tarvitsisi mihinkään pakottaa! Kyllä haluan olla myös hänelle välillä mieliksi, vaikka itse ei aina jaksaisikaan! Olen raskaana, ja halut oikeestaan nollassa, mutta kyllä olen suostunut seksiin jos toinen on halunnut. En joka kerta, enkä joka päivä..Mutta en ala viikkokausia pihtaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Sitten ihmetellään kun mies käy vieraissa, kun vuoteen ei saa seksiä vaikka kuinka "vinkuisi".. :whistle:

Kivittäkää vaan, mut tää on mun mielipide.

*kops* osuiko? |O

onneksi MUN mies ymmärsi, eikä se ilman seksiä ollut koko vuotta, mutta ei antanut häiritä sellaisen 'velvollisuusseksin'.

Palautuihan ne halut kun kaikki muut asiat loksahti parempaan suuntaan.

Mutta miehillä on seksi mielessä aina, kuulemma silloin kun katolta putoaa niin on hetken kun ei ole mielessä, mutta kun saa räystäästä kiinni niin palautuu taas mieleen B) näin mun mies sano mulle!

Jos pihtaa- se vinkuu ja kun antautuu niin se vinkuu uusintaa kahta kauheammin :D

En oikein tajua mitenkä tuo oman kehon määrämis oikeus liittyy tähän aiheeseen.

Toki kaikilla on määrämisoikeus liittyen omaan kehoonsa mutta kaikilla on myös velvollisuus ottaa kumppanin tunteet ja tarpeet huomioon. Ei ehkä joka kerta kun toinen niin tahtoo, mutta ei joka kerta voi kieltäytyä myöskään.
Kun puhutaan niistä kerroista milloinka toisen ei tee mieli siis.

Miten seksistä on tehty parisuhteessa se hallitseva asia.
Jos ei ole seksiä niin puhutaan jo pettämisestä ja jos toista ei just nyt huvita niin uhkaillaan vieraisiin menolla.
Meillä sitä on harvakseltaan, mutta ei se meitä haittaa koska meillä on suhteessa paljon muutakin.

entäs sitten kun se pihtari on mies?! |o

oikeasti mulla oli sama tilanne kun aplla aikanaan ja sittenhän se mun iki-ihana vastasyntyneen lapseni isä mua pettikin ja sillä tiellä on edelleen vaikka kuluneesta kohta 5vuotta..

eli ei vaan kertakaikkiaan ollut mulle se oikea, mikäli sellaisiin uskoo...

nykyinen mies ymmärtää jos en halua, mutta nyt tilanne keikahtanut päälaelleen ja se olenkin minä joka vonkaa :ashamed: tai en vonkaa ja painosta, mutta HALUAISIN niin paljon... ;(

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Sitten ihmetellään kun mies käy vieraissa, kun vuoteen ei saa seksiä vaikka kuinka "vinkuisi".. :whistle:

Kivittäkää vaan, mut tää on mun mielipide.

*kops* osuiko? |O

onneksi MUN mies ymmärsi, eikä se ilman seksiä ollut koko vuotta, mutta ei antanut häiritä sellaisen 'velvollisuusseksin'.

Juu osui :D mutta en mä silti omaa mielipidettäni tästä asiasta muuta. Jos mä en itse saisi edes sitä velvolisuus seksiä, niin pakosta alkais miettimään että mättääkö muutkin parisuhteen alueet, rakastaako toinen enää, kelpaanko, ym ym. Tulisi itselle ihan saatanan paha mieli. Mä en oikeesti kestäisi jos jäisin ilman seksin tuomaa läheisyyttä. Meillä ei tuo ukko muuten ole kovinkaan romanttinen, ja tunteiden näyttäminen on vaikeaa..

Yhteistyössä