miehellä jotain salattavaa????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O :O :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O :O :O

Vieras
Ennen meillä yhteisestä sopimuksesta sähköpostien ja kaikkien salasanat yhteisessä tiedossa ja nyt kuin salama kirkkaalta taivaalta kaikkiin on vaihdettu uudet ja mies sanoo että mä en tartte niitä yhtää sen enempää ku hän minun :o
Siis pitäkööt omat sähärinsä ynnä muut mutta siis se häiritsee kun näin yhhtäkkiä kaikki muuttuu ja 4 vuotta ollaan kaikki tiiedossa toiminta tavalla menty...

Ehkäpä sun miehes on tullut järkiin. Ei mitään järkeä tollasissa yhteisis jutuis, yksityisyyttä pitää olla. Ei välttämättä tarkoita mitään kummempaa :)
mihin hittoon ootte toistenne meilejä tarvinnut?

Ette ole kunnioittanut toistenne yksityisyyttä aijemmin ja miehesi pisti sille nyt pisteen. Hän oli viisas. Kaikki asiat ei kuulu vaimolle eikä toisin päin. En usko että asiassa sen kummempaa.

oho. Meilläkin on ihan yleisessä tiedossa salasanat, mutta koskaan ei ole tullut tarvetta omin oäiv käydä sp:tä katsomassa, ja kyllä muuten heräisi epäilyt, jos nyt yhtäkkiä muuttuisi kaikki salaiseksi :o

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehkäpä sun miehes on tullut järkiin. Ei mitään järkeä tollasissa yhteisis jutuis, yksityisyyttä pitää olla. Ei välttämättä tarkoita mitään kummempaa :)
mihin hittoon ootte toistenne meilejä tarvinnut?

Niin no hänen ehdotus se aiemmin oli.....

:| ,meillä on ihan omat yksityiset salasanat paitsi tiedetään molempien sähköpostin salasanat,mut ei miulla riitä kiinnostus ees mennä kurkkimaan sinne...
Jotain outoa voi ollakkin menossa jollei sulle oo asiasta maininnu :/

En minäkään ole koskaan tiennyt mieheni salasanoja enkä haluakaan tietää.. Enkä mä myöskään kerro miehelle omaani - vaikkei minulla salailtavaa ole. Toisaalta jos ennen olette tienneet kaikki, niin miksi nyt näin... En osaa sanoa onko pelejä menossa. Onko luonteeltaan pettäväinen?

Ihmettelisin todellakin.
Meilläkin on molempien salasanat tiedossa, samoin nettipankkien tunnukset. Ja outoa ois, jos ukko (tai mä itse) yhtäkkiä alkais vaihtamaan salasanojaan. :/

mihin te tarviitte miehenne / vaimonne salasanoja??? tiedättekö miehistänne kaiken???? kyllä mun täytyy sanoa että mun miehellä on aika hyvin pullat uunissa koska just oli poikien kanssa reissussa viikonloppuna ja soitin hänelle vain kerran. Haluan itsekin yksityisyyttä ja annan sitä myös miehelleni. Hän on luottamukseni arvoinen. Naisten jotka kyttäävät miehiään, pettävät aivan varmasti!

Mun oli tarkotus mennä katsomaan onko elloksen lähetysnumero joka on miehen söhköpostissa. Ja kuten sanottu alkoi ihmetyttämään ku itse silloin tätä ehdotti ja nyt lykkää eri salasanat... :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mun oli tarkotus mennä katsomaan onko elloksen lähetysnumero joka on miehen söhköpostissa. Ja kuten sanottu alkoi ihmetyttämään ku itse silloin tätä ehdotti ja nyt lykkää eri salasanat... :o

Mulla on muuten samasta syystä miehen salasanat tiedossa, että saan elloksen numeron sen sähköpostista.
Muuten ei oo tullut käytettyä ja ihmettelisin jos laittais yhtäkkiä omansa salaisiks multa.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
mihin te tarviitte miehenne / vaimonne salasanoja??? tiedättekö miehistänne kaiken???? kyllä mun täytyy sanoa että mun miehellä on aika hyvin pullat uunissa koska just oli poikien kanssa reissussa viikonloppuna ja soitin hänelle vain kerran. Haluan itsekin yksityisyyttä ja annan sitä myös miehelleni. Hän on luottamukseni arvoinen. Naisten jotka kyttäävät miehiään, pettävät aivan varmasti!

Kyllä mä voisin sanoa, että tiedetään miehen kanssa toisistamme kaiken. Kun se ei kumpaakaan meistä haittaa, eikä tarvita tuollaista yksityisyyttä, niin hyvä näin. Kyllä mekin käydään kavereiden kanssa esim. laivalla, ilman toista. :)

No jospa se haluaa vaikka yllättää sut jotenkin eikä haluu et luet sähköposteja ettei paljastu :)

Mut meilläkin on sähköpostit tossa yhdessä samassa sähköpostiohjelmassa kotona ni sen kun avaa voi kattoo toisenkin postit suoraan jos kiinnostaa. Enpä oo kyllä koskaan pyytämättä sen posteja kattellu.

Yhteistyössä