Miehellä aivot sulanu? Noloa **ja turha**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolo

Vieras
Se oli eilen illalla kotiin tullessaan (ihan selvinpäin) unohtanut meidän kerrostalokämpän oven auki! Huomasi sen vasta yöllä kun meni käymään wc:ssä...
Kaikki oli varmaan jo oven aukioloaikana nukkumassa mutta vähän noloa jos meidän kaikki jutustelut yms on kuulunut käytävään ja joku onkin siellä kulkenut. :D Onneks ei sentään mitään musiikkiä kuunneltu kovalla tms , ois voinu häiritä.

Mä vaan olen aika kovaääninen ja nyt koitan muistella mitä kaikkia henkilökohtasuuksia oon täällä höpötelly -.- Jostain seksiasioistakin jossain välissä juteltiin mutta ei onneks hirveen tarkasti :D

Kerrostalossa oven läpi kuuluu ihan kaikki, joten oven aukijääminen ei ole paljastanut kenellekään mitään sen enempää kuin mitä olisi kuullut vaikka ovi olisi ollut aukikin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kun tää oli niin nolo juttu ja turha, miksi edes postasit?

Älä kitise! Jätä epäkiinnostavat avaukset lukematta.

Mäkin olen joskus huomannut, kun naapureilta on jäänyt ovi auki ja olen vähän ihmetellyt.

Ja minulta jäi kerran Venäjällä(!) illanvietosta palatessa hotellihuoneen ovi auki! Onneksi mitään ei kadonnut!!!

Mun mies on tehnyt saman kaks kertaa... Kiva aamulla kävellä keittiöön kahvia keittämään ku ovi on sepposen selällään... Onneks koirat ei ollut huomannut kun nukkuivat meidän kans makkarissa, sehän siitä ois puuttunut että ne ois karannut.

Multa oli joskus jääny koko viikonlopuksi ovi auki, ei ollut kenellekään naapurille mieleen tullut laittaa sitä kiinni, mutta ei myöskään mitään oltu viety.

mä lähdin opiskelijakämpästä viikonlopuksi vanhempien luo. Sunnuntaina matkalla takaisin kämpälle, huomasin että avaimet eivät ole mukana. Menin sitten samointein talonmiehen asunnon kautta, että päästää mut sisään kämppääni. Kun tultiin rappukäytävään, niin huomasin heti, että mun avaimet olivat siinä kämpän lukossa. :snotty: