Mie voisin kertoa yhdestä kerrasta jolloin petin - miten hohdokasta se oli :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Aivan kyllä käsittämätöntä hommaa jos antaa noin itselleen tehdä eikä pidä sitä minään.

Eikös teille ole opetettu että jos on kimpassa jonkun kanssa niin siihen ei kuulu kolmannet ihmiset.

Kännissä toilailujakaan en ymmärrä.Niitä ei pysty selittään mitenkään.Pitäähän ihmisellä olla moraali.

Kauhistuttavaa touhua monilla ihmisillä.

En ihmettele millaisia nuoria kasvaa jos ei äitikään ymmärrä mitään.

Minusta kännissä sekoilut on vielä paheksuttavampia kuin normaalissa tilassa sekoilut!

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Siis olenko mä ainoa, joka kuvittelee ymmärtävänsä Provon pointin tässä tarinassa? Sillä tässä ON pointtinsa, eikä se suinkaan ole tapahtuneella kehuskeleminen.. *lähtee ruoan loppuvalmisteluihin*

joo ehkä mut oli se miten hohdokasta tai ei niin se on pettämistä.. oliko tuokaan sen arvoista?

No mikä se pointti oli? Jos on ulkomailla ja kännissä ja antaa vieraan miehen ottaa, sitä ei lasketa pettämiseksi? Jos itse ei hokaa oliko se pettämistä vai ei, ehkä puolisolla on siitä mielipide... Vai oliko pointti että viinan kanssa ei kannata juhlia jos ei tekemisiään pysty takaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei pointtia:
No mikä se pointti oli? Jos on ulkomailla ja kännissä ja antaa vieraan miehen ottaa, sitä ei lasketa pettämiseksi? Jos itse ei hokaa oliko se pettämistä vai ei, ehkä puolisolla on siitä mielipide... Vai oliko pointti että viinan kanssa ei kannata juhlia jos ei tekemisiään pysty takaamaan.

varmaan se että jos pettäminen on lyhytkestoista, se ei ole pettämistä lainkaan.

Pettämistähän tuo on ihan selkeästi, vaikka varmaan useimmiten noinhan se varmaan käy. Ainakin ulkomaanreissuilla, mutta ei ole yhtään sen hyväksyttävämpää ja yhtä paha juttu siltikin. Kuvotus sentään, voin vain kuvitella tilanteen. Ihan raiskaus tuli mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
mä olen ihastunut naimisissa olevaan mieheen, hyvin voisin paneskella sen kanssa. Sen ansiosta olen saanu seksihaluni takasin.

Jos nyt kaikki oikein avaudutaan.

YÖK.Mitä muuta susta vois kuvitellakaan?

:D Lällätislää. Enpä ole kuitenkaan vielä paneskellut. Ja jos paneskelisin, enhän minä ketään pettäisi.

varmaan se että jos pettäminen on lyhytkestoista, se ei ole pettämistä lainkaan.

Hö, eikö kukaan tajua noin selkeen tekstin pointtia?? Ap ihan selkeesti kirjoitti kuinka paskasti kaikki menikään, eli pointti just ettei todellakaan kannattanut. Ja että hän oli sitä mieltä, että monikin pettäminen on varmaan yhtä kannattamatonta surkean huonon lopputuloksen vuoksi. Eli pettäminen oli todella hohdotonta kun se sitten kohdalle tuli. Musta toi oli viesti, että ei todellakaan kannata. Ja ap latteet fiilikset asian suhteen oli kyllä ihan selkeesti tekstissä läsnä mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja M:

Hö, eikö kukaan tajua noin selkeen tekstin pointtia?? Ap ihan selkeesti kirjoitti kuinka paskasti kaikki menikään, eli pointti just ettei todellakaan kannattanut. Ja että hän oli sitä mieltä, että monikin pettäminen on varmaan yhtä kannattamatonta surkean huonon lopputuloksen vuoksi. Eli pettäminen oli todella hohdotonta kun se sitten kohdalle tuli. Musta toi oli viesti, että ei todellakaan kannata. Ja ap latteet fiilikset asian suhteen oli kyllä ihan selkeesti tekstissä läsnä mun mielestä.

No siis toi oli oikeasti jo niin huononkuuloinen kokemus, että se, minkä teki väärin antaessaan ymmärtää, taatusti tuli jo "hyvitettyä" ton hyväksikäytön jälkitunnelmissa...

Juu, ymmärsin, ja loppuahan emme edes tiedä eikä se ollut pointti.
(siitä kertomisesta olen tautiriskin myötä täysin eri mieltä silti)

Yhteistyössä