Mie valvoin koko yön

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
... ja ihailin minun murusta :heart: En mie vaan malttanu sulkea silmiä. Onko mittään nii ihanaa ko saaha hyväillä pientä palleroista poskea ja kuunnella sitä ihanaa suloista tuhinaa... :heart: :heart:

Kyllä mie ehin synkkiäki miettiä, iski joku hillitön pelko, ettei voi ikinä suojella pikkusta kaikelta maailman pahalta. Varsinki ko on ite nähny sen elämän nurjanki puolen, tietää paremmin mitä kaikkea on olemassa...
Aamusta sentäs maltoin nukahtaa pari tuntia vaipan vaihon jälkeen, tissi vaan taas suuhun pikkaraiselle ja tulihan se uni mullekki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Kotiudutaan sitte ko painoa on tarpeeksi, hyvin on kyllä maistunu ruoka pikkuselle.

No jospa jouluun mennessä pääsisitte =) Tosin menee kai se joulu sairaalassakin, jos tietää sen olevan murusen parhaaksi.

Juu, kyllä me sitä ennen päästään jo, reilustikki varmaan. Muut ongelmat ko on jo takana päin mitä ehti syntymän jälkeen ilmaantua, luultavasti korkeintaan viikko vielä täällä.

Kotiudutaan sitte ko painoa on tarpeeksi, hyvin on kyllä maistunu ruoka pikkuselle.

No jospa jouluun mennessä pääsisitte =) Tosin menee kai se joulu sairaalassakin, jos tietää sen olevan murusen parhaaksi.

Juu, kyllä me sitä ennen päästään jo, reilustikki varmaan. Muut ongelmat ko on jo takana päin mitä ehti syntymän jälkeen ilmaantua, luultavasti korkeintaan viikko vielä täällä.

Voi että! Mie oon varmaan ihan pimee, kun kyynelsilmin täällä taas oon :D Enhän ees tunne sinua. Mutku tuo sun tarina/mitä oot täällä kertonu on jotain uskomatonta. Pakko on olla joku jossain, joka huolta meistä pitää kumminkin.

minä kans olen oikeasti ja aidosti onnellinen puolestasi vaikka vieras oletkin niin paljon olet ikäviä asioita kokenut.ihan itku tuli kun luin lapsesi jo syntyneen ja säikähdys kun niin etuajassa tuli,mutta onneksi kaikki on hyvin sinulla ja pienellä

Voi että! Mie oon varmaan ihan pimee, kun kyynelsilmin täällä taas oon :D Enhän ees tunne sinua. Mutku tuo sun tarina/mitä oot täällä kertonu on jotain uskomatonta. Pakko on olla joku jossain, joka huolta meistä pitää kumminkin.

Mie taas olen ihan varma että nyt ko mulla mennee hyvin, niin tullee kohta jotaki joka repii minut alas täältä pilven päältä. :/ Sitä on jotenki niin tottunu siihen ettei koskaan ikinä voi vaan olla kaikki hyvin. Ja sitte sitä tuudittautuu olemaan valmiuksissa sen jonku "pahan" varalle, ettei sitte tipaha liian korkealta... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
onnea, onnea. mutta imettäminen nukkuessa ei ole hyvä idea

Ei ole mulle ensimmäinen lapsi jota imetän nukkuessa, ja aion sitä tehä vastaisuudessaki jos meinaan joskus nukkua. Mie olen niin pirun huono nukahtamaan ja imetys jos mikä saa sammahtamaan, joten niin mennään nytki. Järjen käyttö on sallittua, mie kieltäydyn pelkäämästä tyhjänpäiväsiä että pysyn järjissäni.. Kestopelkoja on tuolla päänupissa ihan tarpeeksi muutenki.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
Joo - on toi sun vauvas kyllä aikamoine ihme. =)

Mie aion yrittää saaha aikaseksi toisenki ihmeen, lupa siihen myönnettiin jo, että ei muuta ko tekemään jos siltä tuntuu :D Kehasi lääkäri vielä, että luultavasti raskautumisen mahollisuus on suurempi, mahollisimman nopeasti edellisestä, jos vaan itelläni kantti kestää. :saint:

Mut siis en mie nyt ihan heti perään... :whistle:

Mie aion yrittää saaha aikaseksi toisenki ihmeen, lupa siihen myönnettiin jo, että ei muuta ko tekemään jos siltä tuntuu :D Kehasi lääkäri vielä, että luultavasti raskautumisen mahollisuus on suurempi, mahollisimman nopeasti edellisestä, jos vaan itelläni kantti kestää. :saint:

Saako kysyä, ,mikä on tarinasi? Miksi ihme??

Alkuperäinen kirjoittaja allu:

Saako kysyä, ,mikä on tarinasi? Miksi ihme??

No lyhyt tiivistelmä, elelin aika päihdehuuruista elämää ollessani exän kanssa (väkivaltanen paska ), raitistuin ko tulin raskaaksi, lapsi syntyi ja sairastu ja menetin pikkusen. Erosin exästä ja päihdejutut tuli kuvioihin taas, uusi mies astu kuvioihin ja pikkuhiljaa selviytyminen ongelmista, jatkuvien keskenmenojen ja tutkimusten jälkeen mulle myönnettiin sterilisaatio koska hormonaalinen ehkäsy ei sopinu ennää (ei pitäny kyetä saamaan lapsia ennää ), sterilisaatio petti, lissää keskenmenoja ja nyt tämä pieni ihme. :heart: Ja päihdeongelmat ja epämääräset touhut seuraili minua ihan siihen asti että tätä murusta aloin oottamaan... Ja perästä kuuluu vieläki monista typeristä touhuista mutta pääasia on ettei uusia tule ennää. :kieh:

Yhteistyössä