Mie se en sitten handlaa tota etiketti-potaskaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Mie olin bileissä, suku+lähiystävät sellaisissa. Joku tuli hehkuttaa mulle hulluna jotain ja kysyi vuodatuksensa lopuksi, että muistanko sen vielä.
(joku, ei mitään hajua mistä mie muka tuntisin sitä.. joku kaverin kaverin kaverin kaiman pikkuserkun siskon veljen lapsuudenystävä)

Mitä mie sanoin?

"Öö, no en muista." Sitten mie näin sen, karsee imuteho etsi hernettä kohteekseen ja mie hädissäni siinä sepostamaan jotain "hämäristä muistikuvista" ja äh.. arvatkaa ahdistiko koko loppubileiden ajan, kun tämä henkilö ei suvainnut mun unohtaa paikallaoloaan laisinkaan :ashamed:

Muttaku, muttaku.. mie oon niin surkee valehtelemaan, että muka muistaisin!

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ei kaikkia voi muistaa :D

No ei, mutta miten sitä muka sitten niin odotetaan, että ois yhtä unohtumaton persoona ku minä :o Mie oon miettinyt ja miettinyt, enkä keksi muuta ku että oisin muutaman kerran sen nähny polvenkorkuisena sukulaisissa tms. En mie oo ees yhtään varma :snotty:

Törmäsin mäkin tässä äskettäin yhteen tuttuun noin 8v takaa. Sillon nähtiin aika paljon, tutustuttiin äitiysvalmennuksessa.
No, enpä sitten muistanut, kuka oli kun tervehti. Ja tietty olin hoo moilasena, että ihan turha yrittääkään sanoa tuntevansa :ashamed: Mutta onneksi tämä tuntui ymmärtävän, että viiden lapsen jälkeen ei enää ole älli terävimmillään :whistle:

Mulle on käynyt monta kertaa samalla tavalla... Mut enhän mä kaikkia voi millään muistaa kun mulla on niin paljon kavereita :whistle:

Mä en edes sano mitään, mutta en todellakaan voi millään kaikkia/kaikkea muistaa vaikka yrittäisin :saint: Tää ei oo eka kerta ku men muista jotain joka tulee hehkuttaa mulle jotain.. tulee aina jostain syystä huono omatunto jälkeenpäin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mä en edes sano mitään, mutta en todellakaan voi millään kaikkia/kaikkea muistaa vaikka yrittäisin :saint: Tää ei oo eka kerta ku men muista jotain joka tulee hehkuttaa mulle jotain.. tulee aina jostain syystä huono omatunto jälkeenpäin :ashamed:

:D Ei se niin vaarallista oo, ainakaan mun mielestä. Mä taidan olla aika unohtumaton ja mieleenpainuva, kun mua ei oo kukaan koskaan unohtanut :laugh:

:D Ei se niin vaarallista oo, ainakaan mun mielestä. Mä taidan olla aika unohtumaton ja mieleenpainuva, kun mua ei oo kukaan koskaan unohtanut :laugh:

Jooh, noh.. onhan se ikävää, ei tällaset ihanat voi kaikkia muistaa ku ne ei oo niin ihania B)

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:

Jooh, noh.. onhan se ikävää, ei tällaset ihanat voi kaikkia muistaa ku ne ei oo niin ihania B)

Juurikin näin :xmas:

Tai sitten pelottavia :o Broidi oli kerran pokannu baarista yhen muijan joka oli vokotellut mun miestä (ei tiennyt et oli varattu ) ku oli sit ollut hommat hyvällä alulla broidin kämpällä, niin tää muija oli nähnyt yhen mun kuvan hyllyssä ja ihan paniikis kysyny broidilta et mistä sä ton muijan tunnet. Broidi oli sit vastannu vähän ihmeissään et mä oon sen systeri. Hyvä ku ämmä oli saanu housuja jalkaan ku lähti juoksemaan karkuun :laugh:

Tai sitten pelottavia :o Broidi oli kerran pokannu baarista yhen muijan joka oli vokotellut mun miestä (ei tiennyt et oli varattu ) ku oli sit ollut hommat hyvällä alulla broidin kämpällä, niin tää muija oli nähnyt yhen mun kuvan hyllyssä ja ihan paniikis kysyny broidilta et mistä sä ton muijan tunnet. Broidi oli sit vastannu vähän ihmeissään et mä oon sen systeri. Hyvä ku ämmä oli saanu housuja jalkaan ku lähti juoksemaan karkuun :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä