Mie sain päiväksi vieraan

Veljen tyttö ( 1,5v ) tuli tänne meille siksi aikaa ku äitinsä käy vanhemman lapsen kanssa Oulussa. On kyllä kiltti tapaus, syö reippaasti ja ihan itte, leikkii rauhallisesti eikä sotke... :D Mutta tuo läpätys, voi hyvä jumala että se selittää koko ajan jotain, eikä siitä saa tietenkään selvää ku satunnaisen sanan sieltä täältä. Mies meinas sen kanssa lähteä ulos kohta, taijan itekki mennä... :xmas:

Ja tämä siksi suorastaan juhlapäivä, ku veli ei ole paljon antanu olla tekemisissä lastensa kanssa, meillä ku nuo välit on mitä on... :snotty:

Paljon mie olen serkun lapsia saanu hoitaa, mut kivalta se tuntuu näitä "oman perheen jäseniäki" nähdä joskus enemmänki... Varmasti tulee kiva päivä, jospa se veliki huomais ettei se lapsi pilalle menny (jos ei pilalle lellityksi ) täällä... Vastusti viimiseen asti sitä että tyttö ois tänne tullu mut vaimonsa kuljetti sen kumminki tänne ku ei muutakaan keksiny. Eikä sillä onneksi ole mitään minua vastaan, päin vastoin. :D

:hug: kyllä se varmasti siitä, kun tosiaan huomaa, että hyvinhän se päivä on mennyt... hyvä, että vaimo teki niin, kyllä tämäkin asia varmasti tästä ajankanssa pikkuhiljaa hyväksi muuttuu, ja tämä oli hyvä alku :D

Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:
Voisit ottaa tuon meidän räpätädin kans mukaan, siitä saa jo selvänkin. Musta tuntuu että tyttö voi höpöttää yhtäsoittoa ainakin viis tuntia hengittämättä välillä :D
hei..puhuks sää mun lapsesta.. ?? :eek: :D

meillä tuota on kestänyt jo kohta kolme vuotta.. :whistle: :saint: :D

mukavaa päivää hyytikyppyselle! =)

Sisi
Mulle kaikista rakkain sukulainen pienenä (siis vanhempien lisäksi ) oli oma täti, jolla ei itsellä ollut lapsia. Täti jaksoi aina kuunnella, olla minun kanssa, ja kun olin tädillä, hän tosiaan huomioi minut. Kaikkea pientä yhdessä puuhattiin, kun olin isompi, pieniä kotimaan reissujakin. Ja edelleen ollaan hyvin paljon yhteyksissä keskenämme. Täti on huippu!

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Joo kaikki lapset tänne vaan!!! :D Ko ei omia saa niin voin mie päivän ajan hoivata vaikka kahtakymmentäki lapsukaista, sama se. :whistle:

Täällä on yksi kolmevuotias hyvin suloinen tyttönen! :wave:
Voin tuode sen heti neuvolan jälkeen kolmelta!
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:
Mulle kaikista rakkain sukulainen pienenä (siis vanhempien lisäksi ) oli oma täti, jolla ei itsellä ollut lapsia. Täti jaksoi aina kuunnella, olla minun kanssa, ja kun olin tädillä, hän tosiaan huomioi minut. Kaikkea pientä yhdessä puuhattiin, kun olin isompi, pieniä kotimaan reissujakin. Ja edelleen ollaan hyvin paljon yhteyksissä keskenämme. Täti on huippu!
No mieki tahtoisin olla läheisempi näille veljen lapsille, pikkusiskon vaaville varmaan sitä tulenki olemaan. Serkun lapset ainaki tykkää meillä olla ja kiljuvat riemusta jos menen kylään sinne. :D
Ymmärränhän mie veljeä ku mulla näitä ongelmia on vaikka muille jakaa, mut esim serkku on voinu aina luottaa siihen että jos on sovittu jotain niin olen sillon selvänä ja kunnossa kaikin puolin, ja jos on hätätilanne niin olen paikalle päässy avuksi.
Veli taas soittelee koko muun lähisuvun läpi eikä edes ajattele minua vaihtoehtona. Minun miestä kyllä pyytäny usein sinne niille lapsenvahiksi mut että mie en saa tulla... :ashamed:
Meilä nyt vaan kyllä on veljen kans muutenki ollu aina välit vähän niin ja näin, taitaa seki vaikuttaa... :/

Yhteistyössä