Mie saan tulisia "rakkauskirjeitä" viesteinä kännykkään

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
tuntemattomasta numerosta :D Kaikenlisäksi se numero on pre-paid joten ei toivoakkaan että numeron omistaja selviäis :kieh:

Onhan se toki kivvaa olla rakastettu mut pitäiskö tuolle jotaki vastatakki? :xmas: Ehkä toki että minun sydän on varattu toisaalle mut auttaskohan se mittään? Minusta nuista viesteistä välittyy sellanen asia, että se tuntee minut kyllä eli tietää ettei minua lepertelyillä saa koukkuun :saint:

Voi että, jollaki on kevättä rinnassa :heart:

Aika herttasta. :D Mä sain ite eilen yht'äkkiä fb:ssa läjän lemmenviestejä inboxiin joltain kemalilta, mut olin kamala ihminen ja torppasin suoraan sen lähestymisyritykset. :(

Minäkin sain yksi päivä aika tulisen ja intohimoisen viestin, hehe, tuli kyllä väärään numeroon :D
Kaveri lähetti vahingossa mulle tekstarin, jonka sen piti lähettää miesystävälleen. Laitoin vastauksen, että tais olla väärä osoite ja jos ei ollut, niin pysyteltäiskö vaan platonisella tasolla.
Vähän ajan kuluttua se soitti ja hirnui, että onneksi se ei lähtenyt 85 v mummolleen tai pomolle.

[QUOTE="vieras";23376542]Minäkin sain yksi päivä aika tulisen ja intohimoisen viestin, hehe, tuli kyllä väärään numeroon :D
Kaveri lähetti vahingossa mulle tekstarin, jonka sen piti lähettää miesystävälleen. Laitoin vastauksen, että tais olla väärä osoite ja jos ei ollut, niin pysyteltäiskö vaan platonisella tasolla.
Vähän ajan kuluttua se soitti ja hirnui, että onneksi se ei lähtenyt 85 v mummolleen tai pomolle.[/QUOTE]

Minun oli pakko jo tuolta minun ihailijalta kysyä että tulleeko viestit oikeaan numeroon, vastasi että tullee ja ujutti nätisti minun nimenki sinne oikein romanttiseen kohtaan :D

Ja miehelle toki pistin viestiä että mulle tämmösiä viestejä tullee, sieltä tuli kiukkunen ilmotus että antaa hälle se numero niin katotaan kauanko vielä tullee viestejä :laugh:

En kyllä tosiaan anna, nämähän piristää päivää :xmas:

Yhteistyössä