Mie oon "saanut" riesakseni jonku puhelinterroristin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Toissapäivänä tuli eka puhelu. Vastasin ja miesääni sanoi vain päivää ja puhelu katkesi. Eilen tuli taas puhelu tuntemattomasta numerosta, vastasin ja taas sanoi päivää. Kysyin kuka siellä on, sanoi vaan, että sinunhan se pitäis kyllä tietää. Sanoin ettei kyllä ole hajuakaan niin vastas vain, että otappa selvää. Löin luurin kii. Nyt tuli taas puhelu, en vastannu. Mikähän hemmetin homma tämä on, alko vähän pelottaan että mikähän hullu, numeroani en oo kellekkään puolituntemattomalle antanu, toki sen findista saa. Mites on, pitäisköhän vastata jos vielä soittaa. Toisaalta kiinnostaa kuka siellä on, mut toisaalta jos sillä ois jotain oikeaa asiaa, niin kaipa numerolla soittaisi/laittaisi viestiä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
Ihailija? Mulle tuli joskus teininä tuollaisia soittoja ja viestejä ilmestyi pyörän tarakalle tyyliin tiedän missä olet tällä hetkellä jne. Ei kyllä imarrellut ei :|

En tiedä, mut ei tommonen kyllä ole kivaa pelottavaa enemmänkin. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
:o Ei tuo oo yhtään hauskaa.. Saahan poliisit sen selville jos se ei oikeesti jätä sua rauhaan..

Kai ne saa ellei oo prepaid liittymä. Mie oon miettuny ja miettiny kuka vois olla, mitään ei tuu mieleen. Ellei sitten ole joku asiakas työpaikalta, meillä kun pitää olla nimet näkyvissä töissä...

Mulle soitteli aikanaan joku läähättäjä kännyn vastaajaan (siis suoraan sinne vastaajaan) eikä sitä saatu millään selville muuten ku poliisin kautta kuka oli asialla.
Ihan outo ukko, hiukan ällötti ku itte olin 17v ja sellanen 60 ukko on kertonu kuinka hän runkkaa.

Nykysin mulla ei vastaajat enää oo toiminnassa, jäi pieni kammo.

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
:o Ei tuo oo yhtään hauskaa.. Saahan poliisit sen selville jos se ei oikeesti jätä sua rauhaan..

Kai ne saa ellei oo prepaid liittymä. Mie oon miettuny ja miettiny kuka vois olla, mitään ei tuu mieleen. Ellei sitten ole joku asiakas työpaikalta, meillä kun pitää olla nimet näkyvissä töissä...

Kaikki hulluja oikeesti onkin.. Voithan sä koittaa olla vastaamatta.. Tai sit se innostuu siitä vielä lisää :/ En tiiä, pelottavaa :o

Tuo voi hyvinkin olla mahdollista. Vastaa seuraavan kerran kun soittaa ja kysy edelleen kuka siellä on, jos ei tule vastausta niin ota poliisin kautta selville jos sama meininki jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:

Tuo voi hyvinkin olla mahdollista. Vastaa seuraavan kerran kun soittaa ja kysy edelleen kuka siellä on, jos ei tule vastausta niin ota poliisin kautta selville jos sama meininki jatkuu.

Joo vastaan vielä jos soittaa. Jotenki tuntuu ettei se voi kukaan muukaan olla kuin joku vanha asiakas. Ääni ei ollut yhtään tuttu.

mulle on käynyt sama juttu..ollaan erehdytty henkilöstä ja soiteltu pitkin öitä ja päiviä joku mies..olin kuulemma velkaa ja oli jätkien kanssa kohta mun oven takana...pelonkin uhalla sanoin vastaan ja aloin samallamitalla uhkailemaan niin loppu puhelut..mutta oli kyllä pelottavaa ...laitoin sit salaiseks..väitti viel ihan tasan tarkkaan että se oon just minä kestä kyse mulla ei ollu hajuakaan asiasta mistä se puhu

Alkuperäinen kirjoittaja hegy86:
mulle on käynyt sama juttu..ollaan erehdytty henkilöstä ja soiteltu pitkin öitä ja päiviä joku mies..olin kuulemma velkaa ja oli jätkien kanssa kohta mun oven takana...pelonkin uhalla sanoin vastaan ja aloin samallamitalla uhkailemaan niin loppu puhelut..mutta oli kyllä pelottavaa ...laitoin sit salaiseks..väitti viel ihan tasan tarkkaan että se oon just minä kestä kyse mulla ei ollu hajuakaan asiasta mistä se puhu

Mun mielestä se miehen ääni oli jotenkin uhkaavan oloinen, en siis luule että ois mikään ihastus kyseessä. Voihan se olla, että soittelee ihan väärään numeroonkin, en tiiä. Mietityttää tämmönen :/

jos se ei lopu niin sano enskerralla sille että teet vaikka ilmotuksen tollasesta häirinnästä niin luulen että lopettaa..toivoisin ainakin..jos ei niin sit ilmotat poliisille

Varaa pilli seuraavaa kertaa varten.

Kun soittaa tuntemattomasta numerosta, vastaa puheluun puhaltamalla pilliin ihan perkeleen lujaa. Toinen vaihtoehto on joku sumutorvi, tai oikein raju kirkuminen. Tai muu rasittava ääni.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Kun soittaa tuntemattomasta numerosta, vastaa puheluun puhaltamalla pilliin ihan perkeleen lujaa. Toinen vaihtoehto on joku sumutorvi, tai oikein raju kirkuminen. Tai muu rasittava ääni.

Heh, jospa soittaisin nokkahuilua :kieh: :D

ei kai koko nimeä kuitenkaan? :o meillä on etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain esillä,ihan siitä turvallisuus ja yksityisyys syystä..jos koko nimi esillä,niin kannattaa esimiehelle antaa ehdotus,että toisesta nimestä riittää ensimmäinen kirjain..

Mulle soitteli kans 3 vuotta sitte joku ihme äijä joka ties musta siis aivan kaiken!!! (tai ei nyt ihan kaikke, mutta iän, nimen, hiustenvärin jnejne...)
numeroa ei löytyny findista ja siihe numeroon ei voinu soittaa takas...
soitteli pitkin päivää ja ker´toili mulle mitä MINÄ olen tehny sinä päivänä ja missä jne... :/

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Heh, jospa soittaisin nokkahuilua :kieh: :D

Oikeen kimee vinkasu siihen vaan :D

Toinen vaihtoehto on vastata esim "Tampereen poliisilaitos" :whistle: Parempi, jos vastaaja on joku muu kuin sinä. Sillä meillä loppui yhdet häirikkösoitot :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

ei kai koko nimeä kuitenkaan? :o meillä on etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain esillä,ihan siitä turvallisuus ja yksityisyys syystä..jos koko nimi esillä,niin kannattaa esimiehelle antaa ehdotus,että toisesta nimestä riittää ensimmäinen kirjain..

On koko nimi näkyvissä

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:

saako udella alaa?missä pidetään koko nimi näkyvillä?paitsi ainakin lääkärit..

On koko nimi näkyvissä

Yhteistyössä