Mie oon niin ylpee, niin ylpee (pissijuttu)

Meillä alettiin 5kk iässä kakkaa vääntää pönttöön aamulla tiettyyn aikaan.. Kakkailu loppu kun poika lähti kävelemään..Mut nyt on pissailu alkanu pottaan. Ostettiin muutama vko sitten luksuspottakin.. Pistettiin ortherxin vanha mökkikäyttöön.. B)

Mä sain tällä viikolla kalastettua meidän 1v4kk pojalta ekan kerran kakan pottaan :D Ja nyt poitsu sitten aina potan nähdessään kurkkaa sinne ja sanoo kakka ja sen jälkeen menee pytyn luo toteamaan saman..

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Mie olen niin laiska äiti etten ole tolle meiän reilu vuosikkaalle ees pottaa näyttäny vielä... :ashamed:

no tossa iässä poikaa ei potta kiinnostanut pätkän vertaa eli oli tyhjän panttina.
1 vuoden ja 11 kuukauden iässä poika oppi päivässä kuivaksi ku mielenkiinto löyty.
eli odottele rauhassa! mä podin huonoa omatuntoa koska MUILLA oli kiire saada poika kuivaksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Mie olen niin laiska äiti etten ole tolle meiän reilu vuosikkaalle ees pottaa näyttäny vielä... :ashamed:

no tossa iässä poikaa ei potta kiinnostanut pätkän vertaa eli oli tyhjän panttina.
1 vuoden ja 11 kuukauden iässä poika oppi päivässä kuivaksi ku mielenkiinto löyty.
eli odottele rauhassa! mä podin huonoa omatuntoa koska MUILLA oli kiire saada poika kuivaksi...

Juu ei mulla mitään kiirusta olekaan, tuntuu vaan että ne ympäristön paineet... :whistle:

IMG_0849.JPG

Tuo on meijän perheessä se luksuspotta.. Siis ihan tavallinen, mutta tommonen istuttavan mallinen. Entiset on olleet semmosia "kippomallisia" ja yks semmonen "teräväreunasempi" istuttava, joka oli ihan ällö..

Yhteistyössä