Mie oon niin onnellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Happyhappyjoyjoy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Happyhappyjoyjoy

Vieras
Miesystävän kanssa oltu vasta 5kk yhdessä. Heti alkuunsa tulin raskaaksi, keskeytyi vk8. Silloin päätettiin että jätetään ehkäisy kokonaan pois, mutta ei yritetä sen kummemmin, ajatuksella et saa tulla jos on tullakseen ja aloitetaan vasta syksyllä sitte varsinainen yrittäminen.
Eilen illalla sitten kyselin kierrellen et millonka se on tarpeeks syksy, niin mies mutisi jotain epämäärästä, mut samaan lauseyhteyteen kysyi et millonka meillä on ovulaatio. Osaa sitte olla sillä tuulella oikeaan aikaan =D

Nopeeta toimintaa joo, muutettiin samantien yhteen kun tavattiin. On ottanut mun esikoisen kuin omaksi pojakseen. On ollut kyllä juuri sellanen mies josta oon ikäni haaveillu: Työssäkäyvä, hyvin toimeentuleva, ei mammanpoika, komeakin vielä. Omaa hyvän huumorintajun, osaa olla romanttinen, mut ei liian kanssa, halailee, pussailee, kiusottelee, pitää mielenkiintoa yllä, rehellinen, lapsirakas, haluaa naimisiin kun on sen aika =)

Jotenki tuntuu et kaiken paskan jälkeen mitä munki elämässä on kerenny olla, tää on jotain niin ihanaa ja luksusta!

Ei mulla muuta, piti vähä päästä töiden lomassa hehkuttaan <3

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Onnea! :) Itsellä kävi aikanaan aika samoin. Tai no raskauksia ei ollut heti alkuunsa eikä niitä silloin heti yritettykään, mutta kun oikea osui kohdalle niin sen vain tiesi ja toiminta oli muuten aika nopeaa. :)

Ei meilläkään ollu tuo raskaus suunniteltu, pillereistä huolimatta noin kävi =D Mut on tää ihanaa aikaa, jotenki sitä on vaan niin varma nyt ja tietää et on oikeen valinnan tehny. Päivääkään en pois antas!

@astrolabe Onnea! Teilläkin aika nopeeta toimintaa ollu, mut spontaanit teot on niitä parhaimpia. Pääasia että on onnellinen =)

Yhteistyössä