Mie oon jo ihan loppu : (

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Kuukausi meni lapsen kanssa flunssassa,siinä sivussa paranneltu itseämme kun on pitänyt jatkuvasti kolata pihaa ja uunia lämmittää.Kauhea talvi!
Toissapäivänä lohkesi hammas reiän takia ja ajan sain 2 kk päähän.Viime yönä ei nukuttanut kun meni kipeäksi.
Poika itkee nukkumaan mennessä ´kuumia poskia´ (4,5 v),alahampaissa onkin 2 reikää.Niitäköhän itkeekin : (
Pitää anella päivystyksestä että molemmat päästäisi tänään hoitoon,yöunet olisivat ihan tervetulleita ja voisi hiihtolomallakin keskittyä lomailuun (jos ei sitten lunta taas tule älyttömästi..)

Vit*ttaa sairastella pitkiä aikoja kun jää sitten hoitamatta mm.hammaslääkärikäynnit,nyt se sitten kostautuu..
Tosi heikko olo ja tärisyttää,pitää vaan toivoa että saisi tänään ajat molemmille.

Jotain hyvääkin;kuukautiset myöhässä 4 päivää,olisinkohan vihdoin raskaana : )

Soitatte sinne hammaslääkäripäivystykseen samantein ja ilmoitat että pakko päästä heti. Varsinkin lapsen.

ja varovaiset onnittelut jo etukäteen. Pidetään peukkuja

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Ihmettelen kovasti, miksi olet antanut lapsesi saada 'hammasbakteeri'-tartunnan.

Se kyllä voi tarttua helpostikin. Meillä lapsi ainakin saattaa pussata mua suulle varoittamatta ym. Itselläsi ei ole lapsia?

Alkuperäinen kirjoittaja !!:
Ihmettelen kovasti, miksi olet antanut lapsesi saada 'hammasbakteeri'-tartunnan.

Se kyllä voi tarttua helpostikin. Meillä lapsi ainakin saattaa pussata mua suulle varoittamatta ym. Itselläsi ei ole lapsia?

On kaksi lasta ja tarkasti on pidetty huolta, ettei sylkikontaktia pääse syntymään muihin ja myös sukulaisia on informoitu ja tarpeen vaatiessa muistutettu asiasta.

Jaksuja sulle ap. Säryn takia pitäisi kyllä päästä päivystykseen, siksihän ne ovat olemassa. Kyllä se parempi aika vielä koittaa, hoidat vain asian kerrallaan.

Ja toivotaan että plussa tärähtää tikkuun!

Alkuperäinen kirjoittaja !!:

On kaksi lasta ja tarkasti on pidetty huolta, ettei sylkikontaktia pääse syntymään muihin ja myös sukulaisia on informoitu ja tarpeen vaatiessa muistutettu asiasta.

Mut jos lapsi tulee pussaamaan suulle ihan yllättäen, niin mitä teet? Työnnät lapsen pois ja huudat EEIIII TULEE BAKTEEREJAAA!!! Vai mitä? Siinä vaiheessa kaikki on jo aika myöhäistä ja huonolla tuurilla yksikin tollanen kerta riittää.

Kyllä meilläkin ollaan varovaisia ja vanhemmilla hyvin hoidetut hampaat, mut silti vahinkoja voi sattua. Ja voi teilläkin se bakteeri olla ellette päivttäin testaa, ettei sitä ole. Kaikille ei siltikään tule reikiä vaikka tartunta onkin.

Jos joku on väsynyt ja kaipaa apua, niin mitäs täällä tapahtuu?! Haukutaan vaan. Ihan ihme hommaa. Toivottavasti arvostelijat saa kokea saman itse!

Tsemppiä ap:lle! Varmasti kohta asiat on taas paremmin =)

Yhteistyössä