mie olen kyllästynyt kavereihin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kati1974

Aktiivinen jäsen
24.12.2005
2 308
0
36
siis miuta niin ärsyttää, kun kukaan ei soittele. ja ite kun soitan, ni sanotaan, että "olipas kiva kun soitit, ei ole tässä ehtiny" tms. EHTINY??? mie soitan vaikka autolla ajaessa jos muuten en kerkee. mut nyt miulle riitti! mie en soita enää kellee, ennen kun joku soittaa miulla. mikä v..u mie olen aina soittelee ja kyselee kuulumisia :headwall: :kieh: :/ |O :x kiitos, että sain purkautua.

joo, kamujen on ihan turha odotella, että mie otan MITÄÄN yhteyttä. yhen naapurin kanssa käytiin aikanaan kolemkin kertaa viikossa lenkillä, mie aina kysyin. noh, nyt kun päätin, että mikä v..u mie olen aina kyselee, ni kerran näin sitä tossa, ni kehtas kysyy, että mis mie olen olt? ja lisäs, että ei ole viittint kysyy lenkille, kun ei tiiä miten mie olen töissä.. KYSYMÄLLÄ SELVIÄÄ! :headwall:

-valitettavasti.

Mun yks kaveri väitti, ettei ehtinyt lähettää vastaustekstaria pariin kuukauteen. Joo tosiaan. Sehän halutessaan väsää vaikka pöntöllä istuessa...

Ja se soittaminen on monille jotenkin kauheen vaikeeta. Ei voi soittaa noin vaan, miksei???

Yhteistyössä