Mie löysin tiskikaapista tuttipullot ja pari kolme leikeltyä tuttia.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Olen tosiaan ollu reilun viikon reissussa ja mies vauvan kans kotona kaksin. Tietenki mie sille soitin ko se on hakemassa vauvaa hoijosta (oli hoijossa ko mies ollu päivällä töissä) ja ihmettelin nuita tuttipulloja, sano että hän on opettanu sen pois pullolta, juopii maijot nykyään nokkamukista, niitä oli sitte ostanu pullojen tilalle kolme kappaletta sen yhen lisäksi joka jo ollu :D Tutin lupsutus on kuulema alkanu nyt sitte tosissaan ko ei pulloa ennää ole, aiemmin ei ole tutista niin välittäny...

Mie en varmaan ikinä ois saanu sitä pois pullolta! Taijan sitte tutti-vierotuksen aikaanki karata johonki viikoksi että saa mies hoitaa senki homman... :rolleyes:

Hyvä mies:) Miehet ehkä helpommin vaan toimii, eikä niin ajattele ja suunnittele jotain viikkotolkulla eteenpäin. Minä suunnittelin meidän lapsen pullosta luopumista varmaan monta kuukautta :D

[QUOTE="vieras";22040163]Hyvä mies:) Miehet ehkä helpommin vaan toimii, eikä niin ajattele ja suunnittele jotain viikkotolkulla eteenpäin. Minä suunnittelin meidän lapsen pullosta luopumista varmaan monta kuukautta :D[/QUOTE]

Joo ja minua ois vaivannu vielä seki että oisin sääliny raukkaparkaa ko niin julmasti riistettään pullo pois :ashamed:

Oi kuinka mahtavaa, tosin en olisi vielä noin nuorelta raaskinut pulloa viedä pois. =)

Joo, minusta jos ois ollu kyse nii se söis pulloa vielä ekaluokallaki :D Mutko tämä meän neiti on ollu sellanen tapaus että se kömyää ympäriinsä pullo roikkuen suusta, oli sielä jotaki tai ei. Ja raivarit päälle jos uskaltanu ottaa pois. :D

Miehet osaa :D Mun mies opetti meidän vauvan juomaan pullosta itse, kun ei meinannut pullo millään kelvata. Kyllästy väkisin tarjoamiseen, mutta 4kk ikäinen kyllä kovasti tykkäsi hölskyttää pulloa, joten antoi pullon lapsen käteen ja neuvoi juomaan itse. Pullo kelpasi sen jälkeen ja mun oli jatkossa helpompi olla edes se pari tuntia kotoa pois.

Yhteistyössä