Olin jo, teki hyvää... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Haluaako joku mukkaan?
asutko suomessa?? jos niin saanko kysyä miksi et oo saunas käyny??Alkuperäinen kirjoittaja Xtina:Minä! :wave: En oo päässy saunomaan varmaan neljään viiteen kuukauteen. :/
Eilen? Sielä häätyy käyvä joka päivä vähintään kaks kertaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Susku75:Mie! Vaik eilen kävinki.
Soppiisko tännää soittaa? Tuossa illemmalla... Mulla nii tylsä ilta tiejosa.... :snotty: Ens kerralla ko tänne tulen nii otan sinut matkaan, sano mitä sanot, mie vaan hajen matkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Jos hetken ootat niin tuun. Olin viime lauantaina häissä ku yritit tavoitella.. Huomenna taas. Minen jaksais juhlia.. :headwall:
Kotona ois rantasauna ja järvi, mut mie oon tullu kauas pohjoseen möllistelemään taas. Tuntuu niin kodikkaalta, tietää mistä on kotosin ko tänne tullee. Ahistus ja kaikki loppu ko maisemat alko muuttua. Ihanaa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhjää ja yksinäistä on noin suuressa saunassa. Mä lähden kohta rantasaunaan ja uimaan!
SOPPII! Voin lintata noita pyykkejä pois samalla Pitäs mennä pihahommiin.. vaan ku ei jassa. Väsypahaolo.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Soppiisko tännää soittaa? Tuossa illemmalla... Mulla nii tylsä ilta tiejosa.... :snotty: Ens kerralla ko tänne tulen nii otan sinut matkaan, sano mitä sanot, mie vaan hajen matkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Jos hetken ootat niin tuun. Olin viime lauantaina häissä ku yritit tavoitella.. Huomenna taas. Minen jaksais juhlia.. :headwall:
Keskeytyny keskenmeno, tuossa viikolla olin kaavinnassa. Osasin oottaa, luulis ettei siksikkään niin masentais, mut kyllä se vaan sattuu. Aina vaan. Mut elämä on.... :/Alkuperäinen kirjoittaja moi:oletko vielä raskaana?
Hm. :hug: Asiathan tehhään just niinku jaksaa. Mie nyt meen eka sinne saunaan ja syön nii mie sitte soitan.Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:SOPPII! Voin lintata noita pyykkejä pois samalla Pitäs mennä pihahommiin.. vaan ku ei jassa. Väsypahaolo.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Soppiisko tännää soittaa? Tuossa illemmalla... Mulla nii tylsä ilta tiejosa.... :snotty: Ens kerralla ko tänne tulen nii otan sinut matkaan, sano mitä sanot, mie vaan hajen matkaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:Jos hetken ootat niin tuun. Olin viime lauantaina häissä ku yritit tavoitella.. Huomenna taas. Minen jaksais juhlia.. :headwall:
eikä! ikävääAlkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Keskeytyny keskenmeno, tuossa viikolla olin kaavinnassa. Osasin oottaa, luulis ettei siksikkään niin masentais, mut kyllä se vaan sattuu. Aina vaan. Mut elämä on.... :/Alkuperäinen kirjoittaja moi:oletko vielä raskaana?