mie ku luulin olevani ainut(turhaa venymisjälkijupinaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja soleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

soleigh

Aktiivinen jäsen
14.05.2009
2 021
0
36
Laukaa
teinistä saakka ollut rinnoissa rumat jälet, sellaset raskausarpien tapaset. Aluksi ne oli ihan railakkaan punaset, näytti niinko ois raavittu mut Nyt niitä ei huomaa enää ees ite, pahemmasta puoliskosta puhumattakaan. mietin tuossa ko telkkarissa äsken puhuttiin näistä raskausarvista ja venymisjäljistä et miten niitä voi korjailla ko niin asianomasta hävettää. minen oo koskaan ees osannu hävetä nuita. siinä ne on ollu aina, osana minua. ei voi ummartaa kaikkee. ehkä ne sit on joillekkin kiusallisia.
ja kyllä joskus mietitytti että miksei muilla oo, ko minulla vaan. kai sitte olen niin kuiva pakkaus että ihoki rapistuu. nytpä sain vastauksen siihen että en olekkaan ainut.

aivan loistavaa ettet ole koskaan osannu hävetä niitä! :flower: kumpa useammat naiset olisivat niinkuin sinä niin uskaltaisin minäkin näyttää arpeni :( leikkausarpia en häpeä mutta raskausarpia kylläkin, ne kun aina yhdistetään lihavuuteen eikä koskaan raskauteen tai mihinkään muuhun.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalotoveri:
aivan loistavaa ettet ole koskaan osannu hävetä niitä! :flower: kumpa useammat naiset olisivat niinkuin sinä niin uskaltaisin minäkin näyttää arpeni :( leikkausarpia en häpeä mutta raskausarpia kylläkin, ne kun aina yhdistetään lihavuuteen eikä koskaan raskauteen tai mihinkään muuhun.

minun mielestä kateellisten panettelua. ainoat arvet mitkä on koskaan nolottanu on vasemmassa jalassa. ne tuli tehtyä tyhmyyksissään.

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:
teinistä saakka ollut rinnoissa rumat jälet, sellaset raskausarpien tapaset. Aluksi ne oli ihan railakkaan punaset, näytti niinko ois raavittu mut Nyt niitä ei huomaa enää ees ite, pahemmasta puoliskosta puhumattakaan. mietin tuossa ko telkkarissa äsken puhuttiin näistä raskausarvista ja venymisjäljistä et miten niitä voi korjailla ko niin asianomasta hävettää. minen oo koskaan ees osannu hävetä nuita. siinä ne on ollu aina, osana minua. ei voi ummartaa kaikkee. ehkä ne sit on joillekkin kiusallisia.
ja kyllä joskus mietitytti että miksei muilla oo, ko minulla vaan. kai sitte olen niin kuiva pakkaus että ihoki rapistuu. nytpä sain vastauksen siihen että en olekkaan ainut.

No miks hävetä sellasta, jota sä itse eikä muut huomaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja soleigh:

Mulla myös rinnoissa ollut teinistä asti raskausarpia, ne kun kasvoi niin nopeesti ja isoiksi, enkä tajunnut (eikä äitikään edes vihjaissut, kiitti vaan hälle siitä...) että pitäisi olla jo ihan tukevat rintaliivit. Ikinä en kuitenkaan niitä ole hävennyt, ei oo tullut mieleenikään! Ainoa mitä rinnoissani olen hävennyt, on niiden koko.

Mulla on kans rinnoissa kauheet arvet kun aloin alipainosena syömään itseäni ns. normaaliin kokoon ja tissit kasvo vuodessa b kupista dd:hen.
Onneks sit rintojen kasvuvauhti hiukan tyynty ja arvetkin on haalistunut ihan reippaasti.

Yhteistyössä