Mie kärräsin lastain ulkona keskellä yötä :0

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Joku tuossa kauhistelloo, kun TEINIäiti viepi lastaan pihalle klo 20 (samaan syssyyn ihmetteli klo 19.13 kirjoitetussa viestissä, että eikös sen pitäis olla jo nukkumassa :D ).

Monesta asiasta niitä HuonoÄitiSyndrooman oireita on tullut podettua, mutta mie unohin yhen tooooosi tärkeän: myö on kärrätty lastamme vaunuissa puolen yön aikaan (lapsi tosin jo täyvessä unessa)... :o :o Ystävien luota tultiin ja siellä meijän ihanat vauvat nukkuivat omenapuihen alla vaunuissaan sievässä rivissä, ja aikuiset vietti iltoo yhessä. Ihan kyllä selvinpäin - tiijoksi, ettei ihan lynkata ;)

Että onko tuommoinen myöhäinen ulkonaolo väärin silloin, kun lapsi on hereillä, vai onko se aina väärin vai onko se siis väärin? Mie oon nyt ihan sekasin :ashamed:

Hyi sinua,kyllä se sun palleros muistaa sen sitten isompana,huonot numerot tuosta tulee kouluaikana..alitajunnassa se kummittelee lapsella koko elämän ajan :xmas:

No niin!Mä oon niin pettynyt, nyt kyllä joudut mun tiimarivihon mustalle listalle :kieh: ;) *kirjoittaa tärkeää tietoa kynä sauhuten*

Mut oikeesti mä oon sitä mieltää että kait lasten kanssa saa ulkoilla kun huvittaa ja mistä kukaan voi tietää toisten päivärytmiä tai sitä että nukkuuko vauva muuten kun vaunuissa...

mulla tulee useinkin oltua myöhällä lapsen kans ulkona. kun lähtee jonkun kaverin luota tai jostakin. vielä kun asuu iha keskustassa niin kyllä varmasti jotkut on kattonu vinoon kun kärryilen pitkin katuja. varsinkin kun ipana oli pieni niin jouduin monesti ihan keskellä yötä menee ulos että neiti nukahtais

Olen joskus lähtenyt aamu puoliviideltä vaunukävelylle postilaatikolle asti,kun se 3 vrk:n ikäinen vauva vaan huusi,olisi herättänyt kohta kaikki.Juu ja olin syöttänyt sitä jo läpi yön,j a antanut lisämaitoa,vaihtanut vaipat.Puin muuten sen vauvan päällekin elokuisena aamuyönä ihan tarpeeksi.Ja oli kolmas poikani kaksi vuotta sitten.Saas nähdä joutuuko marraskuussa syntyvän vaavin kans tekemään samoin,mut meillei ole katuvaloja,en tiedä uskaltaisinko?

Itse olen nähnyt monet kerrat hyvinkin myöhään vaunujen kanssa yössä tarpovia vanhempia, mieleen ei ole kartaakaan tullut; "että hu, hu kun on vastuuttomia kun yössä lasta ulkoiluttaa" päinvastoin ajattelen aina että hienoa kun vanhemmat laittaa lapsen unen saannin etusijalle ja lähtee vaikka kolmelta yöllä pakkaseen tarpomaan...

Johtuu tästä meidän kulttuurista, että ihmetellään, että miten nyt NOIN myöhään enää.

Monissa paikkaa Euroopassa hyvinkin yleistä, että kaikki vauvasta vaariin valvoo myöhään (syödään, seurustellaan porukalla)).

Suomessa vaan mielletään valvomista myöhään ja liikkeellä oloo ryypppämiseks ja rällästämiseks. Mitä se onkin monella, paitsi ei toivottavasti niillä, joilla on lapsia mukana.
:/

Paheksun ihan hirveesti! Kehtaat vielä tunnustaa!
Ihan tosi, jokainen kulkee ajallaan ja jos lapsi ja sinä olit asiallisesti pukeutunut, mikä ettei!
Hei! olihan sulla heijastin tms. jotta tulit nähdyksi, nyt alkaa olla yllättävän hämärää.... Heijastimet kunniaan!

Alkuperäinen kirjoittaja hyi!:
Hei! olihan sulla heijastin tms. jotta tulit nähdyksi, nyt alkaa olla yllättävän hämärää.... Heijastimet kunniaan!

No tää oli kyllä hyvä muistutus, ei meinaan ole vielä heijastimet viritelty paikalleen. Tosin syksyllä myö ei olla noin myöhään lenkkeilty, kessää ja suht valoisaa silloin vielä oli. Vaan illat tosiaan pimenee aika haipakkata, ehottomasti heijastimet kunniaan!

Yhteistyössä