Mie inhoan tätä talon ostoa, tämä on niin raivostuttavaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hermoheikko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hermoheikko"

Vieras
Löytyi siis unelmatalo. Tai, noh remontin jälkeen siitä tulee unelmatalo.

Me ollaan tätä ennen kaksi kertaa oltu ostamassa taloa. Ensimmäisestä hävittiin tarjous.
Toisesta vedettiin itse tarjous takaisin viimehetkellä koska vaikka talo oli ihana oli sijainti kuitenkin väärä.

Nyt löytyi juuri oikean mallinen talo ja sijainti on juuri oikea. (melkein tämän talon naapurista mistä tarjous hävittiin ) ja hintakin on kohdillaan.

Mutta pitää vain odotella, varsinkin nämä viikonloput kauheita. Koska eihän silloin tapahdu mitään. Asiat vain seisovat ja niitä pyörittelee päässään itse kukin.

Mie todella toivon että nyt natsaisi. Ei mulla hermot kestä tätä enää neljättä kertaa, tätä odottelua ja pyörittelyä ja arvailua.
Tai kestäähän ne jos on pakko, mutta toivottavasti ei.

Siis ostotilanteessa ja taloa katsoessa ja asiaa miettiessä mie olen tyyni ja osaan olla kriittinen. Mutta sitten kun päätös on tehty että me halutaan se talo ja joutuu vain odottelemaan, niin sitä mun hermot eivät kestä.

Mulle ei vaan yhtään sovi tälläinen odottelu ja jännäily.

miun mielessä vain pyörii kuinka myyjä on päättänytkin ettei myy taloa, tai joku toinen ennättää ensin, tai että suurinpiirtein se taloo palaa maantasalle kun meteroiitti tippuu sen päälle.

Tai pankki on muuttanut mielensä ettei me saadakkaan lainaa. Tai, tai tai....

Vaihdetaanko osia :D? Okt:ssa ollaan asuttu jo vuosia ja on elämä aika tylsää ja tasapaksua. Tuollanen jännitys voisi piristää. Silti luulen, etten edes jännittäisi tuollaista enää.

Onnea talokaupoille! Tehän saatte sen talon =)

No vähällä olet vielä päässyt, me katottiin tosi monta taloa, 4-5 tehtiin tarjousta ja lopulta miehen isä kuoli ja jouduttiin jäämään odottamaan äitinsä päätöstä heidän omakotitalostaan eli vuosi venattiin ja sitten lopulta 3 vuoden jälkeen alusta päästiin muuttamaan taloon.

Mie jännitän, ehkä sen takia että tahdon niin kovasti pois tästä nykyisestä.

Sulle pitää keksiä jotain jännitystä jos sitä kaipaat.

Kiitos. Niin me saadaankin se talo, tietenkin saadaan se koska se on meidän tuleva koti.... Tai sitten se meteroiitti tippuu sen päälle.

vieras, en tainnut kuitenkaan kertoa kuinka kauan ollaan taloa etsitty, täälläpäin on tosi vähän taloja myynnissä.

ja ärsyttää tuollainen, et saa jännätä kun olet vähällä päässyt. Sä rupesit just ärsyttämään mua tosi pahasti tuolla asenteellasi.

Ja ei olla tietenkään tarjousta jätetty jos talo ei ole ollut mieleinen vaikka taloja ollaan kyllä käyty katsomassa.

[QUOTE="aloittaja";23346768]vieras, en tainnut kuitenkaan kertoa kuinka kauan ollaan taloa etsitty, täälläpäin on tosi vähän taloja myynnissä.

ja ärsyttää tuollainen, et saa jännätä kun olet vähällä päässyt. Sä rupesit just ärsyttämään mua tosi pahasti tuolla asenteellasi.

Ja ei olla tietenkään tarjousta jätetty jos talo ei ole ollut mieleinen vaikka taloja ollaan kyllä käyty katsomassa.[/QUOTE]

Rupesko lapsukainen kaivamaan verta nenästään? Ehkä onkin paree ettette saa sitä taloa, onhan niitä muitakin ostajia kuin te...

anteeksi mitä, sulla tässä taitaa olla ongelmia, varsinkin asenteessasi muite ihmisiä kohtaan.

Mutta, noh se ei ole minun ongelma. Sinähän sitä joudut elämään itsesi kanssa.

Yhteistyössä