Mie haluan naimisiin.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Kirjotin tuon otsikossa lukevan tekstin myös miehelle tekstarina. Vastauksena tuli "noh, enkö mie ennää kelpaakkaan". Höhlä. Mie tarkotin että mie haluan meän häät uusiksi. :D

Tahon pukeutua valkoseen kermakakkuun, syyä hääkakkua ja muita herkkuja, olla prinsessana päivän. Tosin mulla on ollu jo kaks prinsessapäivää, exän kans eka ja tämän nykysen kans toinen kerta. Hmh. :|

Se minun edellisissä häissä käyttämä mekko ei ollu kermakakkumekko. :D Ensimmäisten häitten puku taas kiristää tisseistä ja lanteista, kokkeiltu on. :D

Voiski kyllä miehen kans kahestaan pittää leikkihäät :laugh: Ensin kaks päivää leivottaan herkkuja hiki hatussa ja koristellaan kämppä ja sitte puetaan ykköset päälle ja syyään ittemme ähkyyn ja paneskellaan loppupäivä. Hyvä idea. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Se minun edellisissä häissä käyttämä mekko ei ollu kermakakkumekko. :D Ensimmäisten häitten puku taas kiristää tisseistä ja lanteista, kokkeiltu on. :D

Voiski kyllä miehen kans kahestaan pittää leikkihäät :laugh: Ensin kaks päivää leivottaan herkkuja hiki hatussa ja koristellaan kämppä ja sitte puetaan ykköset päälle ja syyään ittemme ähkyyn ja paneskellaan loppupäivä. Hyvä idea. :xmas:

Kuulostaa hienolta!:D Toteuttamaan vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pitäs vaan se ukkoki saaha minun hössötyksiin mukkaan. Siihen paneskeluun se varmasti suostuu mut entäs muuhun... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Pitäs vaan se ukkoki saaha minun hössötyksiin mukkaan. Siihen paneskeluun se varmasti suostuu mut entäs muuhun... :xmas:

Sano ettei oo sitäkään luvassa ennen ku hoitaa nuo muut asiat :laugh:

Noh, leipomaan ja ruoanlaittoon mie saan sen osallistuun ihan vain sillä että otan keittokirjan ja alan tekemään itte. Se tullee nopeasti ko salama pelastaan keittiön tulipalolta ja jumalattomalta sotkulta ja minut hermoromahukselta.

Mutta mutta, ei se varmaan pukuun suostu vääntäytyyn vaikka sanoisinki että tämä on nyt minun seksifantasia ja sen pittää leikkiä minun kans? :xmas:

Yhteistyössä