Mie en ole kovinkaan suosiossa.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Veli kävi täällä hoitamassa minun iltaruokinnan (viitaten tähän http://kaksplus.fi/keskustelu/t1587617#m18342449 )
Mukana sillä oli joku ihme juippi, mikä lie maajussi. Joka päivitteli ääneen ko olen kuulema niin näpsäkkä ja pirtsakka rouva, että kelpais hällekki vaimoksi ko oma vaimo on kuulema laiska ja kuluttaa päivät kaupungissa sen sijaan että viihtyis täällä maalla. Velikulta alko sille sitte luetella minun huonoja puolia...
mm. olen lapsellinen, ärsyttävä, kiukutteleva hormonihirviö, vailla minkäänlaisia ruoanlaittotaitoja, siivoushullu pilkun nussija, elämäntehtävänä kissakatras, hellyydenkipeä ihmemuija joka asuu saunassa ja juo vain pepsiä, syö jatkuvasti koko talouden vararikkoon vaikkei sitä ulkomuodosta uskois, kiusaan ihmisiä tahallaan, nyrpistelen nokkaa ja minun vieressä ei voi nukkua koska potkin ja hölisen unissaanki, puhumattakaan siitä että älyäisin olla hiljaa päivisin ees sen viis minuuttia. Listaa tuli enemmänki, mut joka tapauksessa tämä juippi päätti tyytyä omaan vaimoonsa ja jopa vielä sääli sitä raukkaa joka minut on pamauttanu paksuksi. :xmas:

Pitäsköhän minun painua maanrakoon ja hävetä... :snotty:

Veli saa varoa nahkaansa kunhan mie tästä mahasta pääsen, mie nyljen sen... :kieh:

Ei se mittää, kuhan mies tullee kotia meen nyyhkyttään sen kainaloon ko minut on lytätty :'( *prinsessakohtaus*
e020.gif

Yhteistyössä