Mie en löydä mistään netistä uutena enkä käytettynä lindexin ihan pientä vauvan vanuhaalaria,nyyh..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ähkyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ähkyli

Vieras
tiedän,olen tarkka,pitää olla tietty väri jne.mutku en osannu ostaa ajoissa kun liikeessä vielä oli...nyt oon si mattimyöhänen ja kaikkialla jo kesämallit.Sellanen vanu/fleezehaalari sopis olla kokoo 56.ja pojalle.Vinkkejä mistä etsisin.Huutonetit ja kaikki koluttu läpi:/

niin ja mulla on kyllä muita haalareita kotosalla,mutta tuo lindexin malli ois paras,on väljät lahkeet ja suut saa käännettyä töppösiksi niin että menee varpaat piiloon:)

Alkuperäinen kirjoittaja ähkyli;28212325:
niin ja mulla on kyllä muita haalareita kotosalla,mutta tuo lindexin malli ois paras,on väljät lahkeet ja suut saa käännettyä töppösiksi niin että menee varpaat piiloon:)

Mulla olis just ton kokoinen fleecehaalari ja meille jo pieni :)

Jos Reima kelpaa, niin niillä on fleecehaalareita josta saa kädet ja jalat piiloon. Itse ostanut lahjaksi monelle ja ovat olleet kuulemma todella hyviä. Itse sain yhden takaisinpäin niin tosi hyvänä oli pysyny. :)

miulla on siis 62 koossa jo tällanen haalari,mut nyt haussa 56 senttinen ku toi isompi on liian iso heti vastasyntyneelle. siksikin ois kiva ostaa käytettynä kun se ei kauaa mene:) ja kohtahan lämpöset ilmatkin tulloo ni ei noin paksua haalaria tarvinne.

ja vielä,en tahtoisi reiman mielestäni ne on pelkkää fleezeä ja tahtoisin että sisällä olis trikoo vuori,koska pelkät fleezet tahtoo anta sähköiskuja puettaessa..

Yhteistyössä