mie en kohta lähe mihinkään juhliin!!!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
huomenna olis rippi juhliin meno..nyt kävin sitten ostaan vähän juhlavamman mekon ettei ihan verkkareissa tarttis lähtä.. ja voi helevetti että mie taas totesin että ei paljon kannattas rahoja tuhlata sievempiin vaatteisiin kun pärstävärkki on kuin petolinnun peräsin ja vartalo on jotain vielä kauheempaa!! ei siinä paljon mekot pelasta!!! no, ostin sitten puuterinkin kun ajattelin että yritän etes, ni tuossakaan ei ole sitä vippaa mukana ja talossa ei ole pumpulia ollenkaan, että milläs mä nyt sit lämin sitä naamaani huomenna?! |O :snotty: :(

pitäisi, löytyykö: isohkoa verivärisivellintä, tai vanhaa barbia jonka hiukset voisi uhrata?
Jos sulla on pallokuitu tyyny niin sieltä vähän täytettä käyttöön ;)

no voi.. elämä on välillä. onks sulla poskipunahuiskaa? huuhtase sitä nyt illal vähän ja annat kuivuu ja laitat sillä aamulla sitä puuteria ja sit poskipunat. mut älä kastele ihan märäks muuten ei kerkee kuivaa.

:hug: Samassa veneessä. Ostin kans tänää mekon ja ajattelin sit et saas nähä..... Ainaki parturissa tarvis käydä. Olis kiva jos joku keksis mihin ne ylimääräset rasvat vois luovuttaa kun veren luovuttajia haetaa kissojen ja koirien kans. Mulla olis sellaset 15 kiloo heti antaa :x :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vai vippaa:
pitäisi, löytyykö: isohkoa verivärisivellintä, tai vanhaa barbia jonka hiukset voisi uhrata?
Jos sulla on pallokuitu tyyny niin sieltä vähän täytettä käyttöön ;)

:/ täytyypä alkaa katteleen.. hitsi kun mie olin ihan varma sielä kaupassa -kun ajattelin että entä jos tässä ei ole vippaaa- että kotona on pumpulia että sillä kyl saa.. muttei sitä olekkaan!! ja sitä on varmaan ollu, iso pussi..mihin lie kadonnu..

No hyvä ettei mies niin sanonut. Luin väärin. Meistä kukaan ei oo täydellinen ja ainakin minusta kauneus tulee paljolti sisältä päin. Minusta ei tarvitse olla maailman kaunein ja täydellinen ollakseen viehättävä omana itsenään. Ja jokaisessa on aina jotain kaunista. Sitä kannattaa korostaa. Nauti nyt ihmeessä uusista vaatteista ja juhlista. :)

Yhteistyössä