Microluton minipillereistä kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilleristi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pilleristi

Vieras
Joudun nyt vaihtamaan nuo cerazettet näihin kun eivät nuo mulle sopineet. Tuli ihan järkkyjä sivuoireita. Kokemuksia siis kaipailisin noista, et millaiset on olleet ihmisillä? Noi ilmeisesti pitää ottaa kellon tarkasti mikä hiukan epäilyttää kun pää on hiukan hatara kahden pienen kanssa. Mutta siis millaisia sivuoireita tullut? Mitä ootte noista tykänneet?

Nuo ilmeisesti ei ole kovin yleisessä käytössä kun hyvin vähän kokemuksia netistä löytyi?

Hyvinhän ne toimii, ei mitään valittamista. Aknea eivät ainakaan paranna, ehkä jopa pahentavat?! Itellä on heitellyt jopa tunteja päivittäin aika jolloin otan pillerin, mutta teho on silti säilynyt. Aluksi oli muistaakseni n. 2kk jatkuvaa pientä vuotoa. Nykyään normi menkat.

Viestiketju on tosi vanha, nyt kun olet käyttänyt mikrolutonia pidempään, voisitko kertoa lisää?
Itse olen ottanut jo n. 5 kuukautta näitä ja ekat menkat cerazeteistä vaihdon jälkeen tuli vasta nyt, kuitenkin nyt on ollut tiputtelua jo about 1 kk ja tässä nyt toiset kunnon menkat 2vk sisällä. Onko käynyt muille? Toiseksi on ilmestynyt hikinäppyjä olkapäihin, rintaan ja selkään, muuten olen ollut tyytyväinen näihin cerazetten jälkeen (20kg painonpudotus, voimakas hiustenlähtö eikä kuukautisia ollenkaan)

Yhteistyössä