eiks niiden äiti oo valkonen?Alkuperäinen kirjoittaja ......:kertokaa nyt joku mulle hölmöläiselle, että miten sen lapsen voivat olla noin vaaleita?
Voisihan ne periaatteessa olla (mutta tuskin on). Mun yhdellä tutulla on irakilainen isä, tosi tumma mies. Siskoksista kaksi on tummia, yksi on vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Äidin geenit perinyt =).Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ei ne voi olla sen biologisia koska tuskin se tumman ihmisen geeni häviää vaikka on ihonsa valkaissut. luulen että on rahalla ostanut lapset. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pesulayrittäjä:
Onneksi eivät ole isänsä näköisiä! :x
Mutta MIchaelin nenähän on oikeasti ihan eri näköinen. Ei kauneusleikkaukset geeneihin vaikuta. Osaisiko/viitsisikö joku linkittää kuvan aidosta Michaelista (esim lapsena) ennen leikkauksia ja ihon vaalentamista.Alkuperäinen kirjoittaja minusta:noitten nenä kyllä oli ihan isänsä nenän näkönen
Alkuperäinen kirjoittaja Pesulayrittäjä:
Onneksi eivät ole isänsä näköisiä! :x
Tuskin ne on omiaAlkuperäinen kirjoittaja ......:kertokaa nyt joku mulle hölmöläiselle, että miten sen lapsen voivat olla noin vaaleita?
On, tämä on tosiaan mahdollista. Kuten ne kaksoset, joista toinen oli vaaleaihoinen ja toinen tumma. Molemmat vanhemmat olivat tummaihoisia, mutta heidän vanhempansa olivat molemmat tumma-vaalea-pari.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Voisihan ne periaatteessa olla (mutta tuskin on). Mun yhdellä tutulla on irakilainen isä, tosi tumma mies. Siskoksista kaksi on tummia, yksi on vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Äidin geenit perinyt =).Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ei ne voi olla sen biologisia koska tuskin se tumman ihmisen geeni häviää vaikka on ihonsa valkaissut. luulen että on rahalla ostanut lapset. :/
no onhan se Prince Michael ainakin aivan ilmetty isänsä!Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:Ei ne voi olla sen biologisia koska tuskin se tumman ihmisen geeni häviää vaikka on ihonsa valkaissut. luulen että on rahalla ostanut lapset. :/