michael jacksonin lapset

• Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Ei ne voi olla sen biologisia koska tuskin se tumman ihmisen geeni häviää vaikka on ihonsa valkaissut. luulen että on rahalla ostanut lapset. :/
Voisihan ne periaatteessa olla (mutta tuskin on). Mun yhdellä tutulla on irakilainen isä, tosi tumma mies. Siskoksista kaksi on tummia, yksi on vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Äidin geenit perinyt =).

nepo
Tumma ja vaaleaihoisen lapset voivat toki olla noin vaaleitakin, mutta on hyvin epätodennäköistä, että molemmat kuitenkaan olisivat noin vaaleita (ja kolmaskin on vaaleaihoinen mitä on käsiä kaapujen alta näkynyt). Kyllä mulatit yleensä ovat huomattavasti tummempia.
Eivät nuo ole biologisesti Michaelin tai sitten on käytetty jonkinlaista geenimanipulointia...

nepo
Alkuperäinen kirjoittaja minusta:
noitten nenä kyllä oli ihan isänsä nenän näkönen
Mutta MIchaelin nenähän on oikeasti ihan eri näköinen. :D Ei kauneusleikkaukset geeneihin vaikuta. Osaisiko/viitsisikö joku linkittää kuvan aidosta Michaelista (esim lapsena) ennen leikkauksia ja ihon vaalentamista.

karss
Ei ne ole Michaelin omia lapsia...michael on pienenä ollut ihan tumma, leveä nenäinen,aivan erin näköinen kuin nämä lapset.Luulis että lapset jotain olisivat isältään perineet, vaikka äiti olisikin vaalea.

Michael Jackson pienenä :

http://www.xtandard.com/bimg/michael_jackson.jpg

"Rowe paljasti, että Michael Jackson ei olekaan lasten biologinen isä, vaan sperma oli peräisin spermapankista" lainaus Stara.fi lehden sivuilta..

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Ei ne voi olla sen biologisia koska tuskin se tumman ihmisen geeni häviää vaikka on ihonsa valkaissut. luulen että on rahalla ostanut lapset. :/
Voisihan ne periaatteessa olla (mutta tuskin on). Mun yhdellä tutulla on irakilainen isä, tosi tumma mies. Siskoksista kaksi on tummia, yksi on vaaleatukkainen ja sinisilmäinen. Äidin geenit perinyt =).
On, tämä on tosiaan mahdollista. Kuten ne kaksoset, joista toinen oli vaaleaihoinen ja toinen tumma. Molemmat vanhemmat olivat tummaihoisia, mutta heidän vanhempansa olivat molemmat tumma-vaalea-pari.

vieras
no onhan se Prince Michael ainakin aivan ilmetty isänsä!
Meilläkin on yhtä vaaleat lapset vaikka isä onkin tummaihoinen ja minä vaalea osapuoli,eikä varmasti olla ostettu meidän muksuja. Kyllä kuule vaan on mahdollista.

Yhteistyössä