Michael Jackson sittenkin elossa? *uusi video*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sanomalehti Expressenin haltuunsa saamalla videolla Michael Jackson nousee häntä kuljettaneesta ruumisautosta ja astelee saattajan kanssa sisälle taloon.

- Videolla näkyy, että Jackson eli yhä sen jälkeen, kun hänen ruumistaan kuljetettiin oikeuslääketieteelliseen laitokseen. Olen tarkistanut rekisterikilven, kertoo videon nettiin ladannut henkilö.

no mikä jottei? en pitäis ollenkaan mahottomana tuota että ois esim. lavastanu oman kuolemansa.

kaikki tässä maailmassa on mahollista. aivan kaikki. niin hulluja juttuja saa lukea.

muokkaan vastaustani vielä vähän samaan tyyliin ku mitä eräs vieras tässä ketjussa sano: tuo videohan voi olla kuvattu vaikka vuosi ENNEN jacksonin kuolemaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
just... samoin Marilyn elää ja Elvis jne. Ne on vaan kaikki jossain saarella joka ei näy kartassa, elelee siellä margaritoja nauttien ja biitsillä maaten.

Ai että, oispahan elämää :D

Eikös oliskin :laugh: Sit ne tekee yhdessä pikku-marilynejä ja pikku-elviksiä ( siis tekivät kun vielä pystyivät ) ja pikku-jamesdeaneja jotka vaativat "kuolleen" isän/äidin perintöä dna-tutkimuksiin vedoten.

Tää on se saari siis jonne kaikki mukamas-kuolleet julkkikset päätyvät, kuten esim Salkkarien Salla =) :D

Lues tämä sivun ja katso kun yhdessä kohtaan on kaksi kuvaa toinen siiitä kun Jackson laitetaan ruumisautoon ja siin videon autos on sama rekisteri tunnus. http://www.michaeljacksonsightings.com/

Tän videon on tehnyt Tanskalaiset ja ne vain koitti kertoa että kuikan nopeasti tämmöinen video voi vaikuttaa. He kertoivat myös että video on täyttä paskaa niinssä on erilaiset rekisterit ja se ei ole Michael Jackson. Tämä on kyllä harmittava uutinen koska olen ollut/olen nytkin michaelin fani 5vuotta.

Yhteistyössä