Metti tykkää kultaisista suihkuista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voiko turhamaisempia ihmisiä enää olla? Kultaiset suihkut ja varmaan timantteja wc-pöntössä. Voi hyvää päivää. On se varmasti hienoa elää ilman rahahuolia. Ainoa murhe että mihin sitä rahaa saisi tuhlattua, jotta oikein voi tuntea olevansa muita parempi ihminen. Mitä väliä millään ihmisten korona-huolilla, kun voi vaan juppailla kultasuihkuilla yms. kilkuttimilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
r0s
Voiko turhamaisempia ihmisiä enää olla? Kultaiset suihkut ja varmaan timantteja wc-pöntössä. Voi hyvää päivää. On se varmasti hienoa elää ilman rahahuolia. Ainoa murhe että mihin sitä rahaa saisi tuhlattua, jotta oikein voi tuntea olevansa muita parempi ihminen. Mitä väliä millään ihmisten korona-huolilla, kun voi vaan juppailla kultasuihkuilla yms. kilkuttimilla.

Mut sä, ilmeisesti, luit tuonkin artikkelin. Ja samalla tuit iltapäivä(kakki)lehden olemassaoloa.

Mä avasin aloituksen koska mielsin kultaisen suihkun ihan joksikin muuksi kuin mitä lehdissä kirjoitellaan.
 
vierailijaxxx
Voiko turhamaisempia ihmisiä enää olla? Kultaiset suihkut ja varmaan timantteja wc-pöntössä. Voi hyvää päivää. On se varmasti hienoa elää ilman rahahuolia. Ainoa murhe että mihin sitä rahaa saisi tuhlattua, jotta oikein voi tuntea olevansa muita parempi ihminen. Mitä väliä millään ihmisten korona-huolilla, kun voi vaan juppailla kultasuihkuilla yms. kilkuttimilla.
Happamia...

Ei, en haluaisi omaan kotiin kultaisia suihkuja tai timantteja vessanpyttyyn, mutta ei mua jaksa kiinnostaa jos jollakin muulla on nuo. Jos kerran on rahaa ja haluaa tuollaiset, niin sen kun laittaa. Ihan sama mulle. En mä siitä jaksa pultteja vetää.
 
vierailija
Yhtä en kyllä tajua että rintojen tuijottelu koetaan häiritsevänä, jopa seksuaalisena häirintänä. Mutta avonainen kaula-aukko ei ole seksuaalista häirintää toiseen suuntaan?
 

Yhteistyössä