Method puhdistusaineet, onko kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siistix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siistix

Vieras
Ostin tuollaisen kylpyhuoneen puhdistusaineen, jota pitäisi suihkun jälkeen suihkautella laatoille, hanoille jne. Pitäisi myrkyttömästi puhdistaa pesuainejäämät, kalkkisaostumat jne. Toimiiko oikeasti? Ostin tuollaisen ylang ylang -tuoksuisen ja se tuoksu on jotenkin vastenmielinen. Ottaa ihan kurkkuun, vaikka mitään myrkkyjä tuossa puhdistusaineessa ei pitäisi olla.

Nuo ovat huijausta. Method ei ole ekomerkki vaan sisältää ihan samoja aineita kuin muutkin puhdistusaineet. Jopa formaldehydipitoisiä säilöntäaineita käyttävät ja tuoksut ovat synteettisiä. Jos haluat aidosti luonnollisia puhdistustuotteita, niin osta esim. Attitudea. Ecoverit ovat vähän tujumpaa tavaraa, mutta silti luonnonmukaisia verrattuna Methodiin.

Meillä käytössä yleispesuaine, lattian pesuaine sekä kylppärin eucalyptuksen tuoksuinen. Lattianpesuaine on tuoksultaan inkivääri ja mielestäni erittäin vahva... Muut ovat tuoksultaan mietoja, ihanin tuo eucalyptus :) Mutta ei se kylppärin pesuaine toimi kovin hyvin pinttyneisiin kalkki- ja saippuatahroihin, pesisin kloriitilla silloin tällöin ja tuolla Methodilla vain ylläpitäisin puhtautta. Muuten olen itse ollut tyytyväinen Methodin pesuaineisiin... Vaikka ovat kalliita, niin eivät tosiaan sisällä myrkkyjä, sekä ovat riittoisia :)

On vissiin tämä.
http://methodhome.com/shop/bathroom-cleaner/
Tuoksussa synteettisiä ainesosia ja säilöntäaine allergisoiva ja ärsyttävä formaldehydivapauttaja.

Moikka enpä tiedä noista pesuaineista mutta voisin lämpimästi suositella way of life hypridi pesupalloa jos ekologinen luontoa säästävä pyykinpesutapa kiinnostaa tai on yliherkkyyttä kemiallisille pyykinpesuaineille.Itse olen käyttänyt palloa pitkään ja on kestävin ja paras pallo markkinoilla mielestäni pallolla pesee noin 1000 kertaa jonka jälkeen siihen lisätään mineraalikiteitä ja taas kestää 1000 pesukertaa säästää myös rahaa ja hoitaa samalla pesukonetta.

Tämä on jo vanha ketju, mutta nyt kun tuli vastaan niin täytyy sanoa, että te ketkä väitätte ettei Method ole ekoa, puhutte valheita. Raaka-aineet on puhtaat ja tuotteet on ympäristöystävällisiä. Olen selvittänyt asiaa perusteellisesti. Lukekaa vaikka itse tuoteselosteet. Lisäksi ovat tehokkaita puhdistamaan. Enemmän ihmisiä pitäisi siirtyä käyttämään niitä.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä