Metforem ja r-testi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vakkari harmaana

Vieras
Voiko kyseinen lääke vaikuttaa r-testin tulokseen?
Tein aamulla ja sain mukamas haamun? Sellainen harmahtavanpunertava viiva siin näkyy jos oikein kunnolla pyörittelee ja katsoo. Olen ennenkin testannut samalla merkillä enkä muista koskaan saaneeni mitään mitä olisi voinut haamuksi epäillä...Onko nyt kyseessä sit viivanpaikka? Kierto heittelee, pco...

Ei voi vaikuttaa, syön itse metformiinia ja ensi kierrossa aloitan clomifenit. Lääkäri painotti ainakin 10 krt, että vaikka tulisi menkat niin teet testin ennen clomifenia, joten olisi varmaan varoittanut, että metformini vaikuttaa testiin!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 09:35 malttamaton kirjoitti:
Ei voi vaikuttaa, syön itse metformiinia ja ensi kierrossa aloitan clomifenit. Lääkäri painotti ainakin 10 krt, että vaikka tulisi menkat niin teet testin ennen clomifenia, joten olisi varmaan varoittanut, että metformini vaikuttaa testiin!

Tarkoitatko että metujen aikana kuukautiset saattaa tulla vaikka olisikin raskaana??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 11:01 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 09:35 malttamaton kirjoitti:

Tarkoitatko että metujen aikana kuukautiset saattaa tulla vaikka olisikin raskaana??

Mulla on niin niukka vuoto, että sen takia lääkäri vaan halusi, että varmistan joka kierto ennen clomien aloittamista ettei raskaus ole lähtenyt käyntiin vaikka vuotoa tulisikin eli ei ollut mitään tekemistä metujen kanssa vaan ihan yleisesti!

Itse söin metuja ennen raskautumista ja vielä 1. kolmanneksen raskautumisen jälkeenkin. Ei vaikuta testiin millään tavalla eikä minun käsittääkseni menkkojen tulemiseenkaan (muuta kuin ei-raskaana ollessa tasoittaa kiertoa).

Piti vielä lisäämäni, jotta taitaa se ihan oikea haamu olla ;) Onnea!!! :heart: <br><br>

Yhteistyössä