Metallican (kirjurinluoto) liput saaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sandman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sandman

Vieras
Sain normiliput (a 89e) kirjurinluotoon ja s-postivahvistuksessa luki: paikka numeroimaton, lohko N5..tietääkö kukaan mistä voisin tarkistaa ton lohkon sijainnin? Järjestäjän sivuilta en tietoa löytänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Maria:
No mulla on lohko N2, mut ei mitään tietoo missä sijaitsee tms. Yritin ettii aiemmin tietoo niistä mut en löytäny.

jep, aika yllättävää että "normilippu-alue" on lohkottu ja siitä ei ole mitään karttaa näkyvillä..nyt tarkistin niin varauksessani olikin alue N3 eikä N5..

Ei nuo lohkot tarkoitakaan mitään. 2 lippua sain päivällä toinen lohkoon N1 ja toinen N4. Piti vielä soittaa ja varmistaa että mitä nuo lohkot tarkoittaa, mutta ei kuulemma ole mitään eri lohkoja itse alueella.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Siis missä toi N-juttu pitäis olla? Mulla lukee lipuissa vaan numeroimaton.

Samoin mulla, mutta mä ostin ne henk.koht. tiskiltä. Kaveri oli tilannut netin kautta, ja sillä oli myös lohkomerkintä. Olettaisin, että noilla lohkoilla ei ole mitään merkitystä.

itse sain vielä illalla 2lippua lippupalvelun sivuilta ja nyt vasta tajusin että toinen on n2 lohko ja n3lohko? nautimmeko nyt mieheni kanssa keikasta eri paikoissa =(

Yhteistyössä