MESOAVAT VANHEMMAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti-83

Jäsen
15.07.2004
109
0
16
Olen ollut jonkin verran asiakaspalvelu alalla. Minua kauhistuttaa vanhemmat jotka huutavat ja kiskovat lapsiaan ilman mitään syytä!!
Yksi jouluaatto olin töissä, asiakkaiksi tuli perhe en muista mitä ne osti. Kohta lasten äiti piti hirveää huutoa lapsille että lähdetään jo ollaan jo myöhässä. (Lapset leikkivät pallomeressä) Jotenkin tuli kurja olo ensin huudetaan ja kiskotaan lapsia pitkin kahvilan lattiaa ja muutaman tunnin päästä jaetaan äidin pikku kullanmurulle joululahjoja!! Missä on vanhempien hermot? Jos on niin kiire niin pitääkö edes pysähtyä?

Toinen asia mikä minua suunnattomasti ärsytti oli vanhemmat jotka pysähtyivät kahville, ostivat itselleen kahvit ja viinerit eikä lapsille mitään!!!
Tosi törkeetä!! Ja yleinen mitä kuulin oli et teillä on autossa limsapullo..
Miks vanhemmat tulee kahvilaan ja istuttaa lapset katsomaan kun itse syövät pullaa ja juovat kahvia?! Olis ottanu kahvit mukaan ja juoneet autossa.

Useasti huomasin myös että vanhemmat säästää lasten ostoksissa mutta ei omissaan!! Esimerkiksi vanhemmat tilaa pihvit ja lapsille aikuisten lihapullat puoliks.. tai lounas annos puoliks.. Mutta EIVÄT tilaa sitä mitä lapsi haluaisi..